När du ockuperar någon lämna bara kvar en soldier och dra hem resten av dina trupper. Då kostar det inte så mycket när någon tar tillbaka sitt slott.
Fast han förlorar ju soldater när han först besegrar dem. Och om man sedan lämnar kvar ett få tal gubbar, vinner den andre tillbax det hur lätt som helst ju ^^, blir ju ingen stor vinst där inte
som du vinner ca: 50xp 200guld och 100 crystals på? ovärt tycker jag då det kostar mer än vad du vinner i sånna fall
då jag antar att fler kommer ha problem med "Pandora the wicked Witch" som jag hade tänkte jag att jag postar hur jag klarade av den utan några speciella köpta saker till min hero. Jag har trollet som hero va den nu heter om någon undrar. hoppas den hjälper någon
Har en fånge som jag lagt 10 min och 1 footsoldier på.. Får 520 gold, 39 crystal och 20 exp per 15 min + 100 crystal per 80 min, utöver det jag lootade
Hej! Är i stort behov att hjälp, har försökt med questet "Showndown with Jacks brothers". Har kollat på den där wiki sidan men fungerar inte. Har för övrigt den där flygande kvinnliga heron.
Jag körde enligt wikin och det funkade för mig. Jag vann pga att jag hann mosa hans slott före honom. Testa ett par gånger till med samma uppställning. Det finns ju lite slump också och du kanske hade oturen med dig då du körde den.
Bara jag som typ uppfattar att det finns en del botar nu? Kommer ständigt brev om attacker men kommer alltid 1 footman bara. någon mer som råkar ut för detta?
Har noterat detta.. Dessutom fungerar inte arenasystemet. Players som jag vunnit över flertalet gånger kommer fortfarande upp med 0 losses.
I arenan är alla botar och vinner du i arenan förlorar egentligen inte den andra spelaren. Du får bara en lose ifall du aktivt spelar och förlorar eller du hoppar ur en fight innan den satt igång. Sent from my GT-I9100