När man vinner i arenan, får man snurra på det hjulet en gång efter varje vinst. Igenom det fick jag mina mojos, Man kan vinna typ 1,3,5,10,20,100 eller något där. Dock är chansen väldigt liten då hjulet är riggat ^^ fatta inte riktigt va du mena med det sista men du kan endas köpa mojos för riktiga pengar.
Jo jag vet.. Det som förvånar mig är hur mycket mojo andra verkar spendera, en totem kostar ändå 49 och många har 5+ st.
Lyckades själv samla ihop 150 mojos från det hjulet så absolut går det, dock tror jag många köper vilket förstör spelet lite kan jag tycka. Slutade med att jag också köpte totem för mojos så jag kunde ha fler gubbar. Min första tanke va att jag skulle köpa bra saker till min hero men den typ suger ju ;o
Tycker inte man skulle vara tvungen att köpa saker för mojo, utan att ha möjligheten att köpa dem för guld och kristall.. Tråkigt när man kommit en bit och inser att man måste handla för pengar.
Håller med dig. Dock tycker inte jag man ska kunna köpa det av guld och crystal. Men på något annat vis. Men det är ju så här man tjänar pengar på ett gratis spel, genom att få folk till o köpa saker i spelet.
Helt sant.. Hade varit roligare enligt mig om det hade kostat någon tia att köpa istället och alla spelar utan pengar sen, men det är klart en smaksak.
Gaaah hjälp. Spelet slutat funka,när ja startar spelet så ståre bara waiting, väntat i typ 5 min och startat om spelet,händer inget Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Rescue 1 captive player har jag väntat på i fleeera dagar nu, aldrig någon av mina stackars 7 vänner som blir tillfångatagna. Så adda mig och bli tillfångatagna nu Marcusson
Seriöst. Totem, ger den ökad attack strength eller ger den bara mer mat/hus? kolumner och allt annat? är det bara extra gubbar? ingen annan postitiv sak? vad gör tur trädeN?
Om du känner dina 7 vänner på riktigt så kan ni ju samarbeta. En kille anfaller en annan med endast en gubbe. Sedan räddar du honom. Så gör ni så tills alla har fått rädda tillräckligt många gånger för att klara dailys:en. Alla saker du kan köpa för mojo ger plats för mer gubbar (Husikonen) och mer "liv" till ditt slott (Hjärtikonen). Träd och buskar ger mer liv till ditt slott och droppar saker, så som guld och kristaller. Angående totems attack strength vet jag inte, står inget om det på wikin. Men det vore riktigt nice, då det skulle vara enda sättet att få en starkare armé när man redan fyllt alla platser på spelbanan.
Vad är There are no active troops left? Får det varje gång jag ska försöka möta någon Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Det där har jag aldrig råkat utför Du har gubbar kvar i din trupp antar jag? Så du inte förlorat alla Du kan ju bara ha 1 hero per account. Men du kan ju skapa fler account i olika email så klart.
Är under level 6 så dom kan ju inte dö ut. Får väl testa senare eller imorn Sent from my GT-I9000 using Tapatalk