Ser att det diskuterats men jag ser inegn direkt svar hur man skulle klara det utan Mage. Tänkte testa detta, va tror ni 1.footmen 2.troll 3.archer 4.archer 5,6.knight+hero 7.priest
Klarar inte heller den tasken. Får la ta lvl 14 å tillverka Mages för att sedan överlista den sjukt dryga armén som man möter.
Fast jag antar att du har tjejen som hero? Borde inte samma uppställning fungera fast med tjejen längst bak tillsammans med Footsoldiers och Trolls?
Jag vet det eftersom att det står hur många vinster/förluster du har Jag klarade inte A Huge Wave Of Enemies utan Mage Med Mage blev det enkelt
Faan vad nice. Skaffade första fängelset och testade då att attackera en. Jag lyckades Har honom och låter han jobba för mig nu Hur funkar det om man blir tagen? Kan man inte spela längre? Samt hur blir man fri?
Blir du tagen kan du slå dig fri och släcka dina bränder, eller vänta på att någon av dina vänner skall göra det.
Lite tydligare kanske. För att han ska bli fri ifrån dit fängelse måste han besegra din trupp du har kvar vid hans slott. Tar du bort din trupp blir han fri igen.
Mötte en i arenan som hade 22000 förluster och 7000 vinster, lvl 10. Hur är det möjligt att "spelat" arenan så många gånger??
Det finns en del sådana, men du får tänka på att han blivit mött av andra, och då behöver man ju inte spela själv.
Testade nyss uppställningens om exotic skrev, fungerade inte alls.. Fick bara ner knights sen dog hela min armé.. Uppställningen buggade lite också, fick en extra priest:
Någon som vet hur man tjänar pengar lite snabbt? Har nämligen bara 39 gold och knappt soldater att fightas med..
In i arenan och utmana folk som går typ -20000 i poäng och vinn enkla segrar och hoppas på pengar i från hjulet!
Haha, hade jag ingen aning om och jag är på level 13! Dock har jag inte ens tillräckligt många vänner för att öppna chesten, så adda mig på "zomx" alla!