Ja, men du kan få dom gratis ibland och så kan man göra olika saker (t.ex ladda ner apps,registrera sig osv) för gratis mojos
Ah.. Många (inkl. mig själv) verkar använda mojo för population-limit increase.. Det går ju dock att överskrida sin population limit, det känns som att det är något de borde fixa till.
Ja, det är väl inte så smidigt. Eftersom man kan göra flera accounts. Kanske opraktiskt, men det skulle ju gå att producera ganska mycket åt ett account som man levelar riktigt snabbt. Klarade "A Huge Wave Of Enemies" fint utan mages.. 1-3 troll 4 archers 5-6 archers och min hero i mitten 7 priests Tappade en del, men klarade det utan problem.
Det är ju sant. Dom kan ju sätta en gräns i alla fall på hur många extra man får ta då typ 5 gubbar eller något sånt. Härligt att du berättar hur du klarade det questet. Många som har frågat ju!
Förstår inte varför man ska kunna ta om man inte har plats till det, bättre om man inte kunde sno när det var fullt helt enkelt tycker jag. Ja, folk verkar ha lite problem. Mitt sätt var nog ganska kostnads och tidseffektivt, förutsatt att man inte kör med mage. Jag hade mages tillgängliga, men mer prestige utan
Fan, åt helvete med den Questen. Försökte med Rad 1: Footmen Rad 2: Troll å Hero - på Rad 2-3. Rad 3: Mages (jämsides med Hero) Totalt 4 st. Rad 4: Priests (bakom Hero samt Mages) Rad 5,6 å 7 Archers. Det som gör mig mest less är när Priestsen börjar heala någon annan än vad som är tänkt i min strategi.
Testade den lineupen på min "reroll" och den fick dyngstryk, när alla mina archers var borta hade han en rad archers + en rad präster och hjälten kvar. Blir till att dra in mages och knights igen, men även med dem är det en svår strid.
Nej det funkar inte med Succubus (eller så hade jag grymt otur med crits), troligen för att berserkern går fram och soakar rätt mycket stryk i slutet, succubus står kvar och då får de andra archers ta det stryket istället. Vilket gör att de dör.
Är fångad och skulle behöva lite hjälp! Lite ninjor, trolls en hero och ett par archers. Om någon har lust att hjälpa mig är jag evigt tacksam !