Fråga: Titanium Backup: Batch-återställa endast mina favorit-appar?

Diskussion i 'Galaxy Note - ROM-filer och utveckling' startad av Spooky, 21 aug 2012.

  1. Spooky

    Spooky Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    871
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    (Osäker på om detta är rätt ställe för min fråga, men mod kan kanske flytta tråden rätt om jag postat fel).

    Jag har en fråga om Titanium Backup.

    Varje gång jag lagt in en ny ROM så måste jag återställa varje app för sig. Det blir lite bökigt när jag har ett drygt femtiotal appar som jag återställer efter varje ny installation.

    Väljer jag att återställa alla appar så försöker Titanium Backup att återställa alla appar som jag någonsin installerat och säkerhetskopierat.

    Jag skulle vilja skapa en .zip (eller något annat) som endast innehåller de appar jag brukar använda. Då kunde jag flasha in en ny rom, flasha in google-apparna samt de appar jag brukar använda.

    Är det möjligt att åstadkomma ovanstående? Antingen så som jag beskriver det eller på något annat sätt?
     
  2. Facemeat

    Facemeat Köttfejset Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    555
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Skaffa Titanium Backup Pro så installerar den appar automatiskt. Sen (i batch-grejen) kan du välja att återställa ALLA appar (inte system-appar) och sedan bocka ur de appar som du inte vill återställa.
     
    Spooky gillar detta.
  3. Spooky

    Spooky Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    871
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    Kör pro, och lyckades filtrera fram de appar jag ville installera.

    Tack ska du ha för hjälpen.