Titta på klipp?

Diskussion i 'Samsung' startad av RandomAndroid, 21 februari 2013.

1. RandomAndroid

RandomAndroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå

Köpte min Note för 2 dagar sedan (WiFi only) och jag ville ju gå in och titta på klipp från champions league igår på aftonbladet.

När jag klickar på deras play TV så hör jag ett ljud som att det registrerats att man tryckt men inget händer efter det.
    Blev lite fundersam då jag läst just här att en tittade på klipp från aftonbladet TV med sin note utan problem.
    Jag har inte uppdaterat så det är den vanliga 4.0.4(?) och med den vanliga internet browsern från android. Va ska man göra för att få det att fungera? Måste man fixa någon annan browser tex firefox eller är det någon inställning eller går det inte?

2. DavidW

DavidW Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Jag testade precis med den stock browsern, Chrome beta och Boat Browser och det gick inte att spela något från Aftonbladets sportsida!!
    Har du testat på en PC eller laptop?

3. RandomAndroid

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har testat på PC jo. Antar att det inte fungerar då via vanliga websidan. Kanske måste vara någon aftonbladet app, säkert. Får titta när jag kommer hem.

4. RandomAndroid

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ok, fixade det. Tydligen stödjer inte Android flash player mer eller nå sånt. Finns inte på market mer MEN man kan tanka ner det själv från adobes egna hemsida för android och installera. Gjorde det och nu fungerar det på Aftonbladet m.m.
    Antar att det är lättare att få virus då det är reklam som använder flash men det är smällar man får ta.

5. tcntad

tcntad Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 3T

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 3T
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab A6
    ROM:
    Stock Nougat

Flash stödjer inte Android längre, inte gjort sen ICS 4.0.4.. Fast flash fungerar ju tydligen i stockläsarn och t.ex dolphin (Om jag förstått rätt)

Chrome gör det inte vad jag vet.

6. urbanlarsson

urbanlarsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Du kan tanka ner sista Flash apk från Adobes arkiv och köra den på både 4.1 och 4.2, funkar på min note och min Nexus 4.

Sent from my Nexus 4