Säljes: Toshiba AT-100 surfplatta

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tomcat, 7 apr 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tomcat

    tomcat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 sept 2009
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Säljer en surfplatta i bra skick: Tjockisen Toshiba AT-100, även kallad "Thrive". Fint skick, fullt fungerande, inga repor. Tåligt plastskal på baksidan. Storlek: 10,1" widescreen (1280x800) - utmärkt att titta på film med. Tegra 2 system med 1 GB ram. Androidversion 3.1. Wifi (ej 3G alltså).

    Anslutningar: 3,5mm hörlur/mic, HDMI-ut (fullstorlek), 2 USB-portar, varav en "normalstor", där man kan ansluta ett vanligt tangentbord eller mus (fungerar alldeles utmärkt!).

    Kortplats för ett vanligt SD-kort, kort på 4GB medföljer. 5.0 Mpix kamera på baksidan, samt ytterligare en 2 Mpix kamera på framsidan.
    Extremt bra batteritid, vid normalsurf är det c:a 10 - 11 timmar.

    Lägsta pris på Prisjakt idag:2989:-

    Laddare medföljer. Tror att jag har kvar originalkartong och manual, om inte frun slängt det (hon gillar inte kartonger...). Manual finns annars här: http://content.etilize.com/User-Manual/1020430451.pdf

    Originalkvitto har jag inget, men du får givetvis kvitto av mig, där serienummer på enheten framgår.

    Säljes för sådär 1500:- eller bytes mot en iPad till dottern - helst en med 3G, men wifi kan duga det med. :)
     
  2. tomcat

    tomcat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 sept 2009
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.