Jag tycker att den är bättre än Toshibas dåliga försök, men det finns en del buggar i romen. I och med att jag la in den nya romen ganska tidigt så råkade jag ut för en del buggar som man senare åtgärdat. Bl.a. problemet med att sd-kort och interna flashminnet förväxlats så att sd-kort blir internt och internt blir externt. Det finns en patch som man kan lägga in för att åtgärda detta, den är även med i min instruktion (på slutet).
För min del är det ett stort plus att man nu kan använda Folion för att spela spel, så som t.ex. Angry Birds. Program fungerar nu med pinch-to-zoom vilket gör att den inbyggda (stock) webbläsaren klarar av pinch-to-zoom samt att Flash fungerar bra. Ett annat plus är att Google Market fungerar också, så man slipper "side loada" appar.
Jag ångrar inte att jag la in den nya romen. Dessutom arbetar man det hela tiden med den nya romen så den kan bara bli bättre.
Det enda som stör mig att det inte går att spela upp MKV i 720p. Alla program som jag har testat laggar och är out of sync, eller så stödjer de inte MKV.
Last edited: Nov 23, 2010