Total kaos efter återställning

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av locktail, 24 okt 2010.

1. locktail

locktail Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hade Unbrandat min X10i och rottat den, men nu när jag inte kunde uppdatera till Basbandsversion .31 (hade .26 eller .27) så tänkte jag. Samt att mobilen var full med massa skräp.

"Jaa! jag använder telefonens Återställning" gjorde detta, men kan ej ta emot någon ny version via SUES eller uppdatering via luren.

Men nu kommer det jobbiga. Jag kan inte skriva något, inga sms, inte mata in mina gmail uppgifter eller något. Funktionen att skriva är helt bortblåst. Så mobilen är ganska oanvändbar just nu....

Behöver hjälp OMGÅENDE!

Tack på förhand

2. mikrokiwi

mikrokiwi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Är det så att du använt nåt root-paket på xda? Vissa av dem tar bort standardtangentbordet så man måste välja om första gången man ska skriva om jag inte minns fel. :P
    I alla fall så kan du testa o köra longpress på rutan du vill skriva i och sedan försöka välja ett annat tangentbord.

3. locktail

locktail Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag hade Xroot appen, men använde den inte. Och jag kan ej välja något alternativt tangentbord. och eftersom jag inte kommer åt Market och ladda ner nya tng-bord. så Måste jag nog hämta hem både install program och tangentbords filer och köra in dem via datorn.

Eller?