Det går säkert att ändra med en applikation, frågan är om man behöver root för det eller ej. Jag tror dock att efterfrågan på en sådan app är minimal ,varför man inte bör vänta sig en i första taget....eller andra taget.
iPhone fungerar för övrigt på samma vis som Android i det fallet (iaf i browsern), så det är ingen Apple-grej rent generellt. På deras MacBooks fungerar det på ett sätt och på deras telefon rakt motsatt.
Varför macbooken scrollar neråt när du drar ner är för att plattan fungerar som en vanlig scroll mus... du "drar" inte i sidan utan bara scrollar ned... det finns inget mer naturligt än att flytta sidan genom att dra den. hur är det i verkligheten om du fästerblicken i mitten på ett papper och drar det nedåt så kommer man tillslut överst på sidan.. exemplet med a4 pappret med ett hål i är en perfekt beskrivning på hur det funkar
Jag har rtt förslag! Mac som är så pass felxibel och underbar säkert låter dig invertera det , så Invertera denna funktion i din MAC så vips är det samma som din Magic , smidigt och lätt! konstigt att jag kom inte på detta från början.
kan inte säga att jag personligen finner scrollhållet konstigt. som tidigare sagts så drar man ju i listan och inte i en eventuell scrollbar ju.