Säljes: Tråd kan låsas

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av urbanlarsson, 16 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. urbanlarsson

urbanlarsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Jag säljer en vit HTC One X som är inköpt 2 Maj, skyddsplasten sitter fortfarande på telefonen och inget av tillbehören har packats upp, telefonen är helt oanvänd och har inte laddats en enda gång. Enda anledning till uppackningen var för att testa så den fungerar, vilket den förstås gör :)

Telefonen är låst till Tre.

Telefonen kan antingen skickas (om pengar betalas in på mitt konto först och köparen betala frakt) eller hämtas i Malmö eller Göteborg (kan även ordna hämtning i Stockholm).

Telefonen kommer levereras med följesedeln som följde med den (som också gäller som garanti-kvitto) samt ett handskrivet kvitto som visar på att jag har sålt den. Låda samt alla orginal-tillbehör följer med helt ouppackade, och skyddsplasten sitter fortfarande på telefonen.

Anledningen till försäljningen är att jag bor i Köpenhamn och trodde att mobiler låsta till Tre i Sverige kunde användas med Tre i Danmark. Jag kan nu konstatera att så är inte fallet.

Priset är 3500Kr.

Jag är villig att byta telefonen mot en olåst HTC One X. I detta fall erbjuder jag 500Kr mellan som "upplåsningskostnad".

Jag är också villig att byta telefonen mot en olåst iPhone 4s. Om ni vill göra detta byta så kan ni skriva i tråden eller PMa, så kan vi komma överrens om hur vi ska göra bytet.

Last edited: 17 maj 2012
  2. benknackan

benknackan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3 687

MINA ENHETER

Byte mot Galaxy Nexus + pengar
    eller Lumia 800 + pengar
    eller galaxy nexus + lumia 800 - pengar

är inte intressant? (bägge telefonerna är olåsta)

3. urbanlarsson

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Tack för erbjudandet, kanske kan vara intressant, avvaktar nån dag för att se om jag får in andra bud. Det skulle nog vara Lumian i sådana fall, telefonen är tänkt till sambon och jag gillar faktiskt Lumian, tror den skulle passa henne då hon inte spelar särskilt mycket.

Jdroid gillar detta.
  4. benknackan

benknackan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3 687

MINA ENHETER

5. Schat2

Schat2 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47

MINA ENHETER

Går det låsa upp den tror du? Kan vara intressant isf :)

6. urbanlarsson

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Faktum är att jag hade försökt få den upplåst på många ställen men misslyckats. Pratade dock med förmedlingshuset och dom kunde låsa upp min telefon. Därför tänker jag behålla den, då jag köpte telefonen för att jag vill ha en HOX.

Tråd kan låsas.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.