Diskussion: Tråden om Fenzie

Diskussion i 'Återförsäljare och tillverkare' startad av Fenzie, 23 apr 2017.

  1. Fenzie

    Fenzie Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 apr 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Det är oerhört viktigt att som återförsäljare ha nöjda kunder för det innebär att kunden kommer tillbaka vid ett senare tillfälle för att handla mer produkter. Ett dåligt kundbemötande kan också leda till klagomål på Forum som denna och det blir negativt för företaget ifråga. De flesta företag förstår nog detta nu för tiden men tyvärr inte alla
    Ibland kan saker och ting bli fel för ingen är perfekt men då får man försöka rätta till felet på ett så bra sätt som möjligt.
    Som en liten nystartad nätbutik råkar man tråkigt nog ibland även ut för kunder som beställer varor utan att betala. Dessa har ofta flera betalningsanmärkningar. De verkar tro att vi är lättlurade bara för att företaget är litet och nytt. Vi har vid kreditprövning många gånger fått annullera beställningar på grund av det. En person beställa till exempel fem dyra mobiltelefoner på en gång.
    Det är klart att en betalningsanmärkning inte innebär att man är en oärlig person men om man har ett tiotal olika skulder och haft besök av kronofogden kan man ju inte till exempel beställa en ny iPhone. Hur har man tänkt betala sin beställning?
    Vi företagare måste vara ärliga mot våra kunder och behandla er kunder bra men det bör ju också gälla åt andra hållet.
     

    Bifogade filer:

    Last edited by a moderator: 23 apr 2017
  2. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 487
    Mottagna gillanden:
    1 046

    MINA ENHETER

    blocka reklamspridaren
     
  3. indika

    indika Custom Android Moderator

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    4 775
    Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Jag har tagit bort länken och justerat titeln en smula så vi öppnar upp för en diskussion om företaget i fråga.

    Vad gäller reklam på forumet behöver du först kontakta Swedroid via länken annonsering högst upp på sidan så att vi skickar fakturan till rätt adress.

    Mvh
     
    R3b0rn och 220volt gillar detta.