Avslutad: [Tradera] LG G Flex 32GB Olåst

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ZteBladeManiac, 28 mar 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ZteBladeManiac

    ZteBladeManiac Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2011
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    http://www.tradera.com/lg-g-flex-32gb-olast-nyskick--auktion_260109_204752262

    Säljer min LG G Flex som jag testat i drygt en månad. Har inte använt den som första telefon utan bara för testande. Den ser oanvänd ut (dvs nyskick) och fungerar felfritt.

    G Flex är LG's senaste, och troligen mest innovativa telefon. Den är anmärkningsvärd eftersom den har en böjbar skärm (en skärm som går att flexa!).

    Den lämpar sig för individer som gillar att spela spel, lyssna på musik och titta på film på grund av dess storlek och fantastiska prestanda. Den känns mindre än 6" på grund av dess "böjning".

    Batteriet klarar ungefär 10 timmar vid 100% ljusstyrka och är av 32GB's modellen (i praktiken 24GB då).

    Baksidan har ett självläkande bakstycke som gör att repor försvinner nästan fullkomligt (mitt ex har några knappt synbara repor).

    Garantibevis finns för två år framöver och tillbehören är oanvända (QuadBeats 2 hörlurar, simkortslucksöppnare, instruktionsbok, laddare). Förutom USB-kabeln som har testats snabbt.

    Full Specifikation:
    Operativsystem: Android 4.2.2
    Skärm: 6-tumsskärm böjd Plastic OLED med HD-upplösning (1280 x 720 pixlar / 245PPI)
    Chipset: Qualcomm Snapdragon 800, 4 x 2,26GHz
    Grafik-chipset: Adreno 330, 450MHz
    RAM: 2GB LPDDR3 800MHz
    Lagringsutrymme: 32GB
    Nätverk: 2G/3G/4G LTE/4G LTE Advance
    Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac
    Kamera: 13MP-kamera och 2,1MP-kamera framtill
    Batteri: Fast 3500mAh-batteri
    Mått: 160,5 x 81,6 x 7,9mm
    Vikt: 177 gram
    Ljud: 24 bitars/192kHz Hi-Fi-playback
    Övrigt: NFC, IR, FM-radio, DLNA, böjbar, ”självhelande” baksida, 4K-videoinspelning, Knock On
    Frakten valde jag DHL, men jag är flexibel. Vill ni ha posten fixar jag det! Paketet kommer slås in och vara redo att skickas dagen efter att annonsen går ut. Enda kravet är att frakten är spårbar så telefonen inte försvinner.
    Nypris: 6490:-

    På söndag 21:00 är tiden ute för annonsen. Jag svarar så fort jag kan på alla möjliga frågor här!

    Väl mött!

    http://www.tradera.com/lg-g-flex-32gb-olast-nyskick--auktion_260109_204752262
     
  2. ZteBladeManiac

    ZteBladeManiac Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2011
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Bump, sista dagen! 21:00 ikväll smäller det!
     
  3. ZteBladeManiac

    ZteBladeManiac Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2011
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    SISTA BUMPEN.

    Om en timme smäller det.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.