Trådlös lagring

Diskussion i 'LG' startad av Holabanarne, 15 feb 2014.

  1. Holabanarne

    Holabanarne Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 apr 2013
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    447
    Telefon:
    Xiaomi 11T

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi 11T
    Platta:
    Huawei M5 lite
    Övrigt:
    Huawei Watch GT
    Hej

    Har haft min nya G-pad ett par dagar nu och är på det stora nöjd med den, men jag har ett problem med ett par saker som tycks ha med trådlösa nätverket att göra, eller snarare kanske hur plattan fungerar i hop med nätverket.

    För det första funkar inte trådlös lagring. Jag kör igång funktionen på plattan, men när jag matar in adressen i webbläsaren på datorn hittar den inget.

    För det andra: Jag försökte göra en set up på min chromecast med g-pad men det gick inte heller (det går problemfritt med mobilen, en samsung).

    Något tips om lösning på detta? Kanske något som behöver ställas in i routern?
     
  2. wargreymon

    wargreymon Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2012
    Inlägg:
    1 878
    Mottagna gillanden:
    530

    MINA ENHETER

    Du ska mata in adressen i en filutforskare och inte webläsare (IE kan funka ändå). Att det står webbläsare är ett fel som uppstått vid översättning antar jag.
     
    Holabanarne gillar detta.
  3. Holabanarne

    Holabanarne Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 apr 2013
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    447
    Telefon:
    Xiaomi 11T

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi 11T
    Platta:
    Huawei M5 lite
    Övrigt:
    Huawei Watch GT
    Aha! Det gick ju bättre. Väldigt smidig funktion! Det var en olycklig översättning men LG har trots allt skärpt sig betydligt på den punkten om man jämför med mobilen 4X HD som jag testade för ett par år sedan. På den var översättningen löjligt dåligt gjord.

    Tack för hjälpen :)