Prova denna PWO http://www.mmsports.se/Kosttillskot...re/Pre-Workout/Aldrig-Vila-Gateway-Omega.html Fungerar riktigt bra på mig när jag är sjukt trött.
Ren principsak. Kalla mig paranoid, men man vet ju inte riktigt vad som är i. Ingen myndighet, eller vad man ska säga, som kikar innehåll och grejer. Vet dock inte om det kommit något på senaste tiden Är inte så mycket för det bara. Har dock ingenting emot att andra tar sånt
Numera är kontrollerna betydligt hårdare än vad dom varit. Produkter som säljs i kända butiker i Sverige är säkra att använda.
word, den enda kliniskt bevisade produkt som har någon som helst effekt är protein. kreatin ger liten eller ingen effekt och är endast bevisat ge bra effekt på långdistanslöpare och skidlöpare etc. En otrolig väl uppbyggd fuskbranch som lever på folks uppblåsta egon. pengar i sjön till 100%
Har också slutat ta produkter, även protein i perioder och måste säga att jag inte ens märker nån skillnad. Visst man äter mer men för resultaten menar jag
tyvärr är det ju så att kosttillskottsbranchen är lite lurig. Regel för att få sälja kosttillskott är att det inte får ge någon negativ effekt dvs det får inte vara skadligt sen är det fritt fram att påstå att det hjälper mot vadsomhelst och... well det är ju typ det dom gör. Det hela är ganska failsafe då man tar upp de mineraler, aminosyror whatever som ingår i muskeluppbyggande eller uppiggande sen spyr man ur sig alla möjliga totala osanningar om det hela och vips så har man sålt några miljoner enheter Det är ju tyvärr bevisat om och om igen sen tidigt 70tal men man ska aldrig pissa på placebo-effekten Jag är likadan när det gäller cykeldelar
Haha ja, jag känner absolut igen det där med att plötsligt bli mycket mer peppad(och inte bara piggare) av en pwo. Men samtidigt mår jag mycket bättre mentalt om jag självmant lyckas ta mig till gymmet den där trötta morgonen
Hur gör ni när ni räknar vikt på tex knäböj, räknar ni inkl skivstången eller bara vikter ni lagt på?
Räknar med stången. Men det spelar egentligen ingen roll tycker jag så länge man alltid räknar på samma sätt. Viktiga är ju inte hur mycket du lyfter, utan hur mycket du ökar
Det var troligtvis stressrelaterat. Har sovit som en bebis 22-07 sista veckan och ska försöka hålla mig till det
Aldrig tagit en sån här bild förut, men blev så sjukt imponerad av mig själv, brukar aldrig svettas såhär. Crosstrainer i mitt hjärta [emoji173] Edit: kanske inte syntes lika mycket på bilden hehe