Går väl bra. Nja, utseendemässigt har jag väl inte märkt av så mycket. Däremot känner jag att jag orkar mer (viktmässigt) än när jag började. Nu är man inte helt skakis i musklerna heller. [emoji14]
Härligt! [emoji4] Så småningom så kommer du även se resultat på kroppen, bara kämpa på [emoji123] [emoji123]
5 har vi kommit överens om. 3 styrka och 2 med kondition, varav med PT blir det endast 1 pass per vecka. Delar upp det i tre olika styrkepass: Bröst, triceps och mage. Biceps, axlar och rygg. Ben.
Tagit en paus i tränandet och krympt litegrann. Började året på 63kg (vilket jag typ alltid legat på mer eller mindre), tränade upp mig till 74kg på ca. 8 månader men nu har jag sjunkit till 69. Ska ta tag i det igen efter nyår (ej nyårslöfte för fasen) det har varit för mycket både på jobbet och privat den senaste tiden för att jag ska ha haft tid med gymmande. Men det ska bli gött att komma tillbaka.
Någon som vet en bra app till att logga träningen. Använde Repcount till iPhonen,men den finns tyvärr inte till Android
FitNotes, sjukt grym app där du kan logga övningar, man kan lägga till egna övningar eller välja från en lista. Man kan sedan följa sin dagliga utveckling och få den presenterad på massa olika sätt. Man kan sätta mål och även kopiera och klistra pass.
Tack för tipset! Hur väl fungerar backup/restore? Har kört med en annan app tidigare men där saknades det möjlighet till att spara datan i molnet. Byter telefon relativt ofta och orkar inte fylla i all data igen för att se utvecklingen.