Jordgubb brukar dock vara godast tycker jag om man ska ha någon smak. Men den är ju rätt söt som sagt. Men det blir lite milshakeaktigt om man blandar den med mjölk Själv hålls jag inte med pulver alls längre. Äter bara lite mer mat. Märker ingen skillnad direkt. Det viktiga är att få i sig proteinerna från något håll.
Ja, det är choklad jag tycker mest om. Är inne på den andra påsen med choklad. Druckit en påse double rich chocolate också, men den hade nästan samma tjocklek som milkshake och smakade inte lika gott som choklad gör.
Ett tips till frulle, 1,5dl havregryn, 0,5dl Whey-80 (jag kör jordgubb) 2-3dl vatten (beror på hur ni vill ha gröten) in i kylen över natten sen på morgonen värmer ni den bara i micron.. himla god och bra frulle nu kanske det var så @Ramboline menade
Tack, men det funkar att slänga ihop allt på morgonen också va? Du kan få resten av min Whey-80 Jordgubb, endast taget kanske 4-5 portioner ur den. Beror på var du bor och så.
ja det funkar ju såklart också, i början gjorde jag det på kvällen innan, nu blandar jag ihop det direkt på morgonen Jordgubb som är så god!? bor i linköping så blir nog svårt
Hur kommer det sig att du tar endast 0,5dl? Blir det för torrt med en portion (1dl)? Haha, nja den var ju hur äcklig som helst. Jag bor i Oskarshamn, så jag får väl slänga påsen istället.
Så här ser en vanlig dag ut för mig i mat väg Frukost Havregryn 60 g whey Mellis Kyckling,ris,grönsaker Lunch Kyckling ris,Grönsaker Mellis cashewnötter Träning malto och Bcaa Efter träning Nötfärs,ris grönsaker Läggdags 6ägg eller kvarg Lördagar äter jag va jag vill och lite till Skall tillägga,att jag tävlar,och därför är jag strikt i kosten
Äter du någon slags sås till kycklingen och riset eller är det enbart det blandat med grönsaker som slinker ner? Vad för grönsaker är "bäst"? Är det allt möjligt eller är det endast en viss sort du äter?
Jag har ingen sås,och käkar mest Broccoli,lök,isbergssallad,champinjoner,men det är ju en smaksak,för va du tycker om.
Ät mat, husmanskost 5-10 gånger om dygnet. Drick 4 liter vatten. Enda kosttillskottet är kreatin. Lyft tung. När du inte orkar lyfta mer så lyft tyngre Lyssna å lär, han vet vad han talar om, han har testat allt lagligt och olagligt
[USERGROUP=18]@admin[/USERGROUP] Kan ni inte döpa om tråden till "Träningstråden" eller dylikt så kan vi diskutera all sorts träning här istället för att enbart snacka styrketräning.