Nja brukar springa upp där då och då, kanske borde göra det oftare. Men annars springer jag i slingorna precis nedan för
Veckans fjärde löpning gjord! Sprang även igår men det blev på löpbandet på gymmet pga spöregn. Sent from my Nexus 6P
Jävlar, gym och löpning... Do you won't to look like a Greek God because that's how you look like a Greek God Sent from my NEXT using Tapatalk
Sprungit en gång och spelat innebandy en timme denna veckan och så blir det gymmet minst en gång i helgen. Tanken är att mjukstarta och försöka komma igång igen Sent from my NEXT using Tapatalk
Det börjar ta sig för mig igen. Ca 2 minuter snabbare än för 10 dagar sedan. Målet är att ta rundan på 4 min/km innan maj. Sprang på helt tom mage idag, bara ätit en rad marabou, så om jag bättrar mig där kan jag ju orka mer också. [emoji119] Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk
Jobbig motvind stora delar av rundan men det kändes ändå ganska bra Lite syra i höger vad det sista dock. Sent from my Nexus 6P
Älskar att springa på sommaren. När jag är i god form så försöker jag köra ett pass varannan dag, ibland oftare och ibland inte. Varierar mellan två distanser beroende på vad jag har lust på. Antingen ca 3km i högt tempo eller ca 5km i ett lagom tempo. Är dock i för dålig form efter vintern fortfarande men har börjat komma igång nu. Har som mål att klara 1.4mil efter sommaren i lagom tempo dock. Får se hur det går heh