Det händer att jag springer 10km eller mer också men oftast blir det runt 5km. Tycker det är en lagom distans [emoji4] Som Patrik Sjöberg sade. "Ju längre man springer desto dummare är man"
Exakt så där trasig är min vad med, och jag kan trösta dig med att det aldrig blir bättre Dessutom kommer du inte i närheten av antalet stygn Skämt å sido, vad har du gjort?
Inne i en brutal träningsfas just nu när man inte vill gå hem från gymmet på kvällarna och bara köttar sönder varenda muskel i kroppen. Så jävla skön känsla för kropp och själ!
Säg inte så [emoji24] haha. Ska träna vad hela våren! Ja du... Jag gick ut genom dörren [emoji38] halkade på isen precis utanför porten. Gjorde en Brolin, om du sett när han bröt benet.
Känner detsamma, precis börjat träna "vanligt" med maskiner osv för lite variation. Det är fan inte lätt för mig att åka hem xD
I know that feeling Bara att träna på, dom skar sönder "kapseln" för min vadmuskeln vid operation har jag fått förklarat. Och de ser precis ut som din vad! Kan du spänna den trasiga vaden som du ska?
What? Vad innebär kapseln? Men dom har inte blivit opererad min vad, så tror inte dom har skurit något. Nja alltså just nu är det inte mycket till muskel, har ju inte fått jobba på 3 månader. Gör jag tåhäv känner jag väl lite.