Problem: Träningsposter med foto

Diskussion i 'Huawei' startad av Frida funderar, 21 jul 2022.

  1. Frida funderar

    Frida funderar Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2019
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej!

    Jag brukar använda min gt2:a när jag går i skogen och starta det som promenad utomhus. Första gången jag sen i hälsa-appen hittade dynamisk spårning av skogsturen tyckte jag att det var jättekul att se hur jag gått.

    Till frågan..
    I denna första film som skapades gjordes ett stopp och så kom ett foto upp som jag tagit på den platsen under "träningen". Sen fortsatte turen och så blev det ett nytt stopp med foto där jag tagit nästa bild.

    Älskade detta men nu fungerar det aldrig längre. Är det någon som vet hur jag kan fixa detta??

    Jag har filmen för att kunna visa hur det ser ut. Jag lyckas inte att infoga direkt här i forumet. Det kommer upp ett felmeddelande och så står det: "The uploaded file does not have an allowed extension."

    Krympte den för den skulle vara lättare att ladda upp men hittar ingen sida motsvarande bildtagg för film.

    Någon som vet vad som är fel??
     
  2. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 168
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Om du vill dela filmen så lägg den i GoogleFoto så kan du skapa en länk och dela här.

    Ett tips är att lägga den bakom en "spoiler" - knapp. Så behöver inte för många andra komma åt din film.

    I exemplet här har jag tagit bort brackettecknet i början och slutet.

    SPOILER] här lägger du din länk[ /SPOILER

    Bli medlem eller för att visa innehållet!
     
    Kristy gillar detta.