Underbart att se att det går frammåt 
Tankade 0.7 nu och har väl egentligen bara testat 5 min men här är det jag upptäckt än så länge:
- Välkomsttext
Olika size på texten. Gissar att det snarare är en feature dock, men kanske värt att gå igenom formateringen på den eftersom det blev blandat stor och liten text i samma stycken.
- Aktuell position
Vet inte om den använder GPS eller inte, för just nu sitter jag inomhus med GPS avstängt, men när jag väljer Aktuell position så får jag "Ingen aktuell information" trots flera försök. (bor i Hägersten/Stockholm och kör 2.2 om det skulle vara till någon nytta).
Vet som sagt inte om det är GPS den går på, men jag föreslår ödmjukt att den kör på radiomast positionering snarare än GPS då det faktiskt inte behöver vara meter-nivå på positioneringen ifall man ändå tar upp trafikmeddelanden från en 5mils radie.
I övrigt; jävligt nöjd med allt jag ser. Gillar upplägg, hastighet, widget etc. Lite småputsande här och var och några små nya features så tror jag mycket väl att den här skulle kunna vinna första pris ifall nu Tre tänker ha några fler tävlingar
Last edited: Jul 26, 2010