Jag tycker absolut att du ska ta upp utvecklingen igen. Jag åker tåg väldigt mycket och har stor användning av en sådan app. Jag har dock bara haft möjlighet att prova appen en gång men det var något jag tänkte på då som jag inte var helt nöjd med... Kommer dock inte ihåg vad

Jag tror att det kan ha varit något om tiden som visas om ett tåg ankommer före angiven tid... Tror det att det kan ha varit att inte båda tiderna visades. Jag vill ha båda tiderna, alltså när tåget ska komma enligt tabellen och när tåget faktiskt ankom.
Vidare har jag ett förslag på en ny funktion som kanske redan har nämnts (jag har inte orkar läsa hela tråden

) och det är att jag skulle vilja få en notifikation om ett valt tåg är försenat. Jag skulle också vilja få en notifikation när tåget ankommer/avgår från en vald hållplats.
Men fortsätt utvecklingen av appen!
Edit: Jag kom på en sak till som jag noterade: Om jag trycker på maps-nålen står det bara "Loading. Please wait..." Dock slutar den aldrig att ladda och bakåtknappen funkar inte. Jag måste då trycka på hemknappen och stänga av appen med min taskmanager. Det kanske har något att göra med att jag inte har MapFriends installerat?
Edit 2: Nu kom jag på vad det var! Om man trycker på en station och väljer ankommande står det bara "Ankom". Det står inte vilken tid tåget ankom. Det skule jag vilja ha

Click to expand...