Härmed framställs begäran på fotografiskt bevismaterial för att fallet är så som den tilltalade utger det för att vara.
I Julklapp Jag fick en i julklapp. Eller fassan fick inte tag på en så han fick göra den själv. Skulle den mot all förmodan strula så skulle jag tydligen kunna byta ut den mot en ny. Förhoppningsvis inte en hemmagjord variant då
Hade det varit en iPad hade det snarare kallats stämning! Men det var faktiskt riktigt kul julklapp det där.
Ja, Affärerna började förra veckan skicka ut exemplar till de som förbokat. Är långt ifrån alla som fått och butikerna verkar ha noll koll när de kan tänkas få fler av Asus så de kan täcka alla förbokningar. Gäller båda färgerna och 64GB versionen är det ingen som fått. Jag bokade 64GB versionen den 28/11 och har fortfarande inget exakt lev datum. Var då snuskigt dyr på den. Rekommenderar att om man nu är villig att betala mer än vad butikspriset är så köp direkt från en säljare från Ebay. Lika säkert och frakten tar ca 1 vecka.
Om det inte ens ryktats om en 3G variant i Sverige än så lär det väl dröja till mitten av 2012 eller vad tror ni andra här. Kanske skall gå och köpa en tab 10.1 istället sitter helt utan platta nu. Eller finns det nån annan bra på marknaden i Sverige nu?
Så kände jag också så det fick bli en begangnad Tab 10.1 nu, sen när Prime släpps så får jag se då om det är värt att byta upp sig. Prestandamässigt tror jag inte att det är så stor skillnad på plattorna som finns ute i dagsläget, men kvalitetsmässigt så känns Taben mycket bättre än tex TF101 som jag hade innan, samt att formatet och känslan i handen är skönare. Dock saknar jag HDMI-utgång... Känns inte heller värt att betala 300-400kr för en adapter... Men min röst går ändå till Tab 10.1. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
är i Staterna och besöker familj,,, men han inte förbeställa innan det tog helt stop här. Men svängde förbi Gameshop och förbeställde till den 11 jan. priset gör väntan uthärdlig då jag bara betalar 499$ för plattan... ca 3500
Leverans dato amazon.de Amazon.de har opdateret shipping dates for min leverance av 64G Asus Prime Champagne. Shipment date: mellan 18 januar til 7 februar 2012.
Tjena! Har fått min försenade julklapp nu! Bokade på Adorama 1/12. Gled igenom tullen 23/12 utan problem. Kommer nog tyvärr inte orka svara på frågor... Men jag är skapligt nöjd iaf. MVH Daniel