Har också bokat på webhallen, mailade igår och ville lägga till ett microsd samt frågade om status. Men har inte fått något svar... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Någon som vet någon butik/webb butik som kan leverera en transformer prime till senast måndag!? Tacksam för svar.. Har satt upp mig på kö på inet men det var inte säkert att dom räckte..
Men de e ju de som är poängen.. allt kommer med fel inte ens appels produkter e perfekta. Klart man ska påpeka brister o de där forum o tester kommer in i bilden, resten e upp till dig..tycker du GPSen gör Prime, köp inte den! Vi har alla som läst denna tråd fattat att där finns GPS och Wifi strul så sluta upprepa de så kanske ditt tangentbord håller längre istället.
La just en order på JME...har en order från webhallen sen gammalt men ville vara säker på måndagsleverans...det står iaf beställ idag och få den på måndag.. http://www.jmedata.se/webshop/PartDetail.aspx?q=p:10509632
beställde min därifrån, inte vart någe strul när man handlat där tidigare, dom skulle få in ca 40st. kan dock va slut vid det här lagret.
Riktigt härligt att se så många som är oroliga att dom inte ska få primen på måndag... jag har en order hos alina, 5st i lager hos leverantör står det men inte går jag o bokar på 5sidor till.. Relax.!!!!
Jo börjar bli lite Kaos här nu Har själv väntat i 3-4 månader på detta så får man vänta ett par dagar extra så är det ju inte hela världen precis Dock så är väntan jobbig nu.
...är sorterad på Posten (i natt) och kommer finnas på utlämningsstället efter lunch...tror jag går hem lite tidigare idag
Fick svar från siba nu, onsdag eller fredag nästa vecka är det som gäller för leverans av Prime av dom .
Blir otroligt avundsjuk på er som får idag... Själv har jag inte fått något svar från webhallen om min order :-/ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Yeah!! Fick nyss mail från webhallen att min prime är skickad tillsammans med ett 32gb microsd !! LÄNGTAR TILL NÄSTA VECKA!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Själv hamnade jag i väntekö hos webhallen. Ringde netonet och nu ska dom skicka en prime idag!! Sorry webhallen :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
What? Först säger du att webhallen har skickat sin och sen har du köpt på netonnet istället? Vad är det som gäller? har nämligen också en order hos webhallen men får olika svar hela tiden om när den kan skickas :S Blir så trött på dom alltså.
Dom har väl skickat ut i god för att vara säkra på att den verkligen kommer vara framma "senast" på måndag. Har fått sms att den finns att hämta ut på mitt utlämningsställe nu så nu flexar jag ut för dagen
Helt sjukt, förbokade 9jan hos webhallen. Senn dess har jag försökt få reda på min köplats utan resultat. Idag fick jag mail om att ordern lagts för att 10min senare få ett till mail där dom skriver att jag inte kommer få från första leveransen och att jag har köplats 9 på andra leveransen och att dom kunde erbjuda 200kr rabatt. Ringde netonet och dom kunde skicka en prime på direkten, så jag annulerade min order hos webhallen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk