Transformer Prime bekräftad av Asus

Diskussion i 'ASUS' startad av gurral, 19 okt 2011.

1. castel

castel Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

På deras sida nu, står det slut på lagret. Nästa den 16/2.

2. PorkLip

PorkLip Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag fick ner ICS på en gång. Gick in i settings och där kunde jag se att det fanns en uppdatering. Blev lite förvirrade då det bara stog att jag skulle kolla på "meddeladen" eller något liknande så det tog en stund innan jag fattade att jag skulle klicka längst ner i högra hörnet på hemskärmen för att få upp den där lilla kontrollpanelen. När jag väl fattat det så såg jag att den redan höll på och tanka ner uppdateringen. Har fått en uppdatering till efter ICS som hade med kameramjukvaran att göra.

3. Martin77

Martin77 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Fått bekräftelse av inet att jag kan hämta min i butik på Måndag.. blir en jobbig helg av väntan men känns iaf bra att man fick den på första leveransen..

4. Faust

Faust Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Usch så patetiska Dustin är, skulle aldrig beställt från dem. Sista gången jag någonsin litar på dem med en förhandsbokning, blir bojkott i framtiden.

5. inact_0009

inact_0009 Infant Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag beställde på NetOnNet i eftermiddags efter mitt samtal med Dustin. Nu är den på väg...

6. Fnords

Fnords Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Var inne och pratade med Webhallen i Linköping idag vid 17:30.

De hade fått in TFP (såg lådan och allt).

Nämde att personer hade fått hämta ut sina TFP på Webhallen och hon sa att det var ett misstag och att ingen som inte fått mail om det kunde hämta ut dom innan måndag. Försökte slå på charmen för att få min (den var ju bara 1m ifrån mig :) ), men det gick inte.

Frågade då om hur många de fått in och hur många som var förbokade, hon svarade inte på det men hon kollade upp det i datorn sedan gick hon och kollade på fraktsedeln och sa såhär:

"Vi har fått in en till alla som har förbokat fram till nu, alla som beställt till Linköping kan hämta ut dom på måndag!"

Fick ingen mer information, men tänkte att detta kunde vara av värde får några.

Ascor gillar detta.
  7. Faust

Faust Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Försent för någon att skicka iväg dem idag ändå. Får helt enkelt vänta tills på måndag och se vilka som har kvar dem i lager. Finns inga kvar så struntar jag i Primen och köper av någon konkurrent.

8. tyvar1

tyvar1 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    305
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Apple iPhone 13 Pro Max 256 GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Apple iPhone 13 Pro Max 256 GB
    Vilken tur jag hade då som fick ta ut min hos webhallen ändå! :D

9. Fnords

Fnords Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Idd, jag tror jag ska gå dit imorgon med ordernummer, hitta en ny människa, spela ovetande och försöka igen. Man vet aldrig :cool:

10. BGson

BGson Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 8
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7 FE
    ROM:
    Stock
    Förhandsbokade på Inet Sisjön kl 09.00 via deras telefonkundtjänst, andra verkar ha fått hämta sina på Ringön idag men jag har inte fått någon bekräftelse... Jävlar va lack jag blir om jag inte får någon, jag har jagat Inet om att förhandsboka en sedan början på December för jag ska ha den med mig till Alperna redan nästa fredag, kommer den inte kommer jag nita någon, vet inte vem bara...

11. Ascor

Ascor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Är lyckligast i världen om hon talade sanning, tack för att du gick in och frågade!

12. T-W

T-W Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Någon mer som förbokat från webbhallen med post paket som fortfarande inte fått någon information? Orkar verkligen inte vänta längre om man är tvungen att vänta till nästa leverans bestämde den 12/01

Sent from my Desire HD using Tapatalk

13. Mollan

Mollan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab Pro 8.4
    Pratat med dom flera gånger idag och de säger bara att jag "ligger bra till" i kön men att de inte kunde lova att den skickades idag iom att de fått in ett väldigt begränsat antal. Nästa leverans kommer om 1-3 veckor.

Den blev heller inte skickad idag så jag avbokar och beställer någon annanstans så fort alla butiker skriver ut lagerstatus, vilket lär bli på måndag när den är släppt. Jag bokade den 9:e vid 13:30.

14. fluppen

fluppen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    429

MINA ENHETER

Jag bokade ftån webhallen och har inte heller fått besked, då bokade jag på runt middagstid den dagen dom släppte förhandsbokningarna. Är själaglad att jag beställde från

JMEdata igår, den skickades idag..

Hade öven en beställning på cdon som jag la i december nångång... å den sjabblade dom bort..strax efter nyår.

15. miso

miso Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Kontaktade DustinHome igår och de sa att de kommer skicka alla förhandsbeställningar på måndag så att de är framme på utlämningsstället under tisdagen.
    Men efter alla klagomål på detta forum där 4 av 5 personer verkar ha minst ett fel på sin platta så är man inte direkt optimistisk att man får en felfri platta :(

16. Julmust

Julmust Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Tycker inte vi ska vara så negativa nu ;) Du vet det är ju bara dem som har fel på sin platta som rapporterar. Dem som inte har något fel på sin platta rapporterar ju aldrig det ;)

samster93 och Affe_ gillar detta.
  17. samster93

samster93 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Undra om dem med det menar även beställningar gjorde igår isåfall vet jag ju vad jag ska göra på tisdag i alla fall och annars får jag väll vänta tills början på februari som det stod när jag beställde den.

18. Ultura

Ultura Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Platta:
    ASUS Transformer Prime
    Det som irreterar mig är att dom verkar prioritera butikshämtning, och hur kan alla som beställt till Linköping få sina när en annan inte ens får mailsvar.
    Själv bokade jag den 20:e och betalde med kort, alltså är ju pengarna deras redan, dåligt att man inte får info när man frågat om det.

Jaja, är väl bara att försöka glömma plattan så man kan bli glad när den dyker upp :P
    Fast med min vanliga tur lär jag ju få ett ex som inte fungerar :D

Blir min första platta också så man är ju extra sugen.

Last edited: 28 jan 2012
  19. Kikoelz

Kikoelz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 +

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 +
    Platta:
    Ipad Pro
    Någon som har beställt från komplett och hört något?

20. Ascor

Ascor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har beställt från Komplett sen ganska lång tid tillbaka, har inte fått någon sändningsbekräftelse via e-post, och loggar jag in på mitt konto på Komplett.se står det bara "Bekräftad", dvs inte "Skickad" eller liknande.

Är det likadant för dig?

EDIT: Tycker det är märkligt för vi vet att Komplett har fått in rätt många TFP, dessutom sa dom via mail att jag skulle få en från första batchen.