Fråga: Tre frågor/problem ang sensation

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Footy, 13 aug 2012.

  1. Footy

    Footy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej swedroid, nu är det så att jag har haft min sens xe nu i lite mer än en månad och har nu lite frågor. Jag har försökt att söka på forumet utan större framgångar, så jag testar här.

    1, Min kamera har fått "ränder", det är oskärpa och ränderna är liksom sträck över skärmen. Är detta ett vanligt problem hos sens och vad gör man åt det?

    2, Nyligen så har det börjat komma knaster när man ibland höjer eller sänker ljudet, det spelar inte någon roll om man har hörlura i eller inte. Är det någon annan som har eller har haft detta problem. vad gör man?

    3, När jag köpte min sens så hade den 2.3.4 och sense 3.0, men nu har det kommit en uppdatering av systemprogramvaran på 8,97 MB. Är detta ics eller, är inte sugen på att uppdatera till det eftersom jag tycker det verka vara lite mycket buggar.
     
  2. Thankyoumr

    Thankyoumr Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2011
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    4
    Telefon:
    Samsung Galaxy A71

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy A71
    första eller andra frågan kan jag inte svara på.

    men sista. ics kommer vara mycket större är 8.97 MB när du ska uppdatera till ics
    Har du inte uppdaterat telefonen överhuvudtaget sen du köpte den?
    tror det är så att du måste installera alla uppdateringar 1 efter 1. så efter du gjort denna kanske det kommer komma upp att du ska uppdatera till ics som kommer ligga på 100-200 Mb nånting
     
    Footy gillar detta.
  3. Footy

    Footy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2011
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    jaha, är den så stor! tack för att du svarade på frågan!!
     
  4. Orfeous

    Orfeous Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2010
    Inlägg:
    219
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Det brukar stå en kort beskrivning vad det är för typ av uppdatering
     
  5. jinx

    jinx Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 nov 2011
    Inlägg:
    602
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    hadde också problem med ränder. fixade sig efter ja tog ur batteriet o tryckte ner power utan batteri, lät den ligga utan 5min o sen stoppa i batteri o starta som vanligt .