Det var det. Mest rutan Loading Zones... som får mig att fundera på hur mycket data Turf använder. Har dock inte orkat kolla upp, men jag hoppas att det inte är på tok för mycket.
mm de e ju klart att kartorna drar lite. men om man gör som jag oftast gör som slår av turfen medans jag går mellan 2 zoner så blir de ju faktiskt väldigt lite
Om ni upplever driftstörningar under dagen så beror det på vår totalt värdelösa provider surftown.se. Vi kommer att byta bort dom så fort vi hittar ett alternativ, man blir så j***a irriterad när man tänkt lägga tid på utveckling och istället måste lägga all energi på idioti!
Zonerna parkcross och arrowpark i Malmö hade gärna fått vara större. Det är jobbigt att ta över dem i den storleken de har nu. Jag stod i parkcross i ca en halvtimme två gånger utan att lyckas. Det finns inget geografiskt som avgränsar de sin de ser ut idag. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Just Galaxy S som du har är ju känt för att ha taskig GPS, så kan ju ha med det att göra. Samsung har ju sagt att det kommer en hjälp på det i höst. Just parkcross ser ju ut att vara 10x10m om man kollar på bilar som är parkerade i närheten, så borde vara fullt tillräckligt.
låter som ett typiskt samsung galaxy S gps problem då zonerna är ca 20x20 meter men skriv gärna ett inlägg under zoner på turfwars.se så kan vi följa upp det... btw. är det inte två vägar som korsas mitt i parkcross som det ser ut på kartan?
20x20 meter är en rimlig storlek. Just dessa två är snarare 2x2 meter. Nja, vägar och vägar. Det är två små grusstigar i en park som möts. Hela parken hade varit en mer rimlig avgränsning. Den är liten och det gör ingen praktisk skillnad mer än att man kan ta zonen även med en Galaxy s. Arrowpark kunde vara hela tallriken. Det är en naturlig avgränsning. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Är det bara jag som direkt börjar tänka på Turf när jag ser reklamerna för TAKESTHLM? "Ta över stan - innan dom andra gör det."
eftersom jag hade glömt mitt pw på turforumet så undrar jag här.. Har ni inte lagt in nya zoner? har lagt till massor i borås området för jag vill vara med och turfa, men verkar inte som det finns några nya zonner, att åka 7 mil till jönköping för 2 zooner är ju inte direkt så jätte kul