va störigt skulle ta en zone, sen när fått hela gröna mätare står det connection lost typ. såg på Turf chatten att flera fått det, är något med Turf som ligger ner?
Det gjordes vissa förändringar igår men inget som borde påverkat nått. gå gärna in på turfwars.se och rapportera där
De va jag som orsakade problemet som varade under några timmar. MEN jag kan glädja er med att mitt fifflande gjorde så att turf-servern nu är MKT snabbare...ut å fota till tävlingen nu
Jag har inte ens fått något utskick? Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk Sent from my Rooted X10i using Tapatalk
Det skickas till den epostadressen du har kopplad till ditt google-konto. Ta en titt i skräpkorgen också Eftersom det är ganska många som får mailet tar det lite tid till dess att alla fått det.
Fick det för ca en halvtimma sedan Skickat från min Rootade X10i via Tapatalk Sent from my Rooted X10i using Tapatalk
SUPERKUL! att vi nu helt plötsligt ligger ända uppe på tredjeplats på http://www.sadc.se med vår androidapp Tack alla ni som röstar, det värmer våra gamla utvecklarhjärtan!
Du kan föreslå nya zoner direkt i appen. MENY-knapp > HELP > SUGGEST ZONES > Välj plats på kartan och tryck på SUGGEST överst på skärmen.
får fram: you have reached your maximum suggestions this mounth. konstigt,har ju inte gjort en enda:s