Bara jag som har problem med appen? Det blir bara svart på skärmen men det står "turf is running" i statusbaren skickat från telefonen
Jag trodde jag var helt ensam om det och att det var för att jag körde Custom Rom Android 2.3.. Vad kör du för Android version ?
Tror det har med romen att göra, hade samma problem i cyanogenmod och oxygen (båda 2.3).. Det är dock inte bara turf som man kan få svartruta i, det verkar vara alla möjliga appar och även system-appar. Starta om mobilen så brukar det fungera fint igen
Kan konfirmera att Turf fungerar väl på Oxygen 2.3.3. Jag har inga problem och har heller aldrig haft några.
testa installera om turf och widgeten om du har den. Väldigt konstigt, turf har aldrig varit något problem för mig med 2.3.. fått svart ruta, men det verkar vara mest i allmänhet, gäller fler appar än turf, så felet ligger inte i turf Sent from my HTC Desire
Ny omgång idag kl.12.00! Vilka är med från start och vem tror ni tar hem vinsten/biljetten till Dreamhack summer 2011?
Det skulle stå att jag går IN när det är en dag kvar av rundan och tar hem allt.. Jojje, det fungerar prima! Vinsten är säkrad Sent from my HTC Desire
Antar att omgången som startade idag är sista rundan där man kan vinna en biljett till Dreamhack Summer.
Jag skulle vilja ser lite mer "hockey-bilder"-statistik. Omg nr | Zontagningar | Regioner | Mest tagna zon | Poäng 10 | 113 | 3 | Kalmar Doom | 7312 ________________________________________________ Totalt: 5 | 722 | 22 | Kingsquare | 14528 Ungefär så. EDIT: Och även stöd för landscape-mode (perfekt när man bilturfar )