Helt säker på att exempelvis Arias spelar Turf på HTC sensation...du måste ha svenska eller holländska market dock
[Karlskoga] Hejsan jag har precis börjat lira Turf och jag gillar idén väldigt skarpt. Jag är bosatt i Karlskoga och använder Turf som motivation till att ta cykeln och trampa runt i stan lite då och då. Jag söker dock några fler zoner då det för nuvarande bara finns två stycken att plocka. Så det vore riktigt najs om ni kunde sätta dit några flera tack. P.S De två zoner som finns i Karlskoga är felmärkta, dvs Cannonpeak ska heta Bathhut och tvärtom. D.S
Tack för input, du vet väl också att man kan föreslå zoner i appen. Hjälper oss mkt vid utläggning av nya zoner.
Finns det något liknande app istället för turf? Är bara lite nyfiken, det var någon på min skola som hade en app där han letade efter lådor med hjälp av en liknande app. Tror inte det var turf
Det finns ett antal tusen förslag att ta ställning till, så det är väldigt svårt att säga när dina kommer in i appen. Om du skriver en bit om var och varför du tycker det behövs zoner här http://forum.turfa.se/viewforum.php?f=3 så blir det lättare för oss :-)
Nu har det varit problem ett antal dagar, forumet ser totalkaputt ut och huvudsidan kommer man inte in på, too many connections.. kanske dags att stänga registreringen eller nåt för servern verkar då inte palla alla users
Jag gav upp detta efter förra uppdateringen. Gick inte att ta zoner när man var ute, ingen respons på forumet heller så det fick bli att avinstallera.
Under senaste dygnet hade vi växtvärksproblem med vår nya webserver, som tur är så påverkades inte spelet av detta. JPhenrik: Trist att det blev så för dig, vi jobbar 110% av vår fritid med att få det att funka för alla. Tyvärr så är det dock lite strul då och då så här i betafasen Trots problemen så slog vi rekord även denna månad..skoj Inom ett halvår har vi dubblat antalet tagna zoner per dag! (när vår välbevarade hemlighet tas i bruk)
Sjukt kul spel! Jag träffade även en annan turfare idag när jag var ute så det blev lite IRL kontakt också!
vill gärna pusha för att android utvecklare gärna får vara med och ta tag i vår open-source widget. mer info finns i vårt forum