Det beror på vad du menar.. Användare kan inte lägga till zoner, det skulle ju självklart bli totalt kaos om alla fick pyttsa ut zoner hur som helst. Däremot kan man föreslå platser som man tycker vore bra i appen. Dessutom så kan man ta sig till http://forum.turfgame.com/ och närmare förklara sina förslag om man vill få snabbare uppmärksamhet :-) Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Bara av att läsa dem här 36 sidorna gör att jag vill ha denna app, plus att jag behöver ut och motionera men har inget som lockar till det. Dock så är min mobil på servic
Insåg att jag försummat tråden lite på sistone, men turf tuffar på i god fart. Nu är vi uppe i över 120.000(!!!) tagna zoner i månaden och snart finns turf i hela norden
det skulle funnits i norden om ni inte satte så många i korea,, helt meningslöst med hundratals gula zoner där
Absolut, och hade vi satsat på chile från början så hade vi haft zoner där istället. Men ibland måste man våga satsa på något galet också...som hela turfprojektet i vissas ögon
Jnytt har uppmärksammat Turf. Jag körde Turf en hel del när jag bodde i Jönköping, men sedan jag flyttade till Göteborg så har jag bara plockat en enda zon. Pinsamt dåligt. Någon av de på bilden som hänger här kanske?
Installerat, erövrat lite... ska ta en kaffe och dra en liten runda till strax Dock vore det ball om man kunde spela i "lag", max 5 eller liknande... Är det möjligt att implementera någon slags altitudgrej så att man även måste klättra för att nå vissa zoner?
Skulle också gärna se lag! Kanske att man kan välja om man vill spela i lag eller själv? D.v.s. samma zoner men om man väljer att spela i lag och tar en zon så blir den zonen inte tagen för de som spelar individuellt. Eller i alla fall två olika topplistor: en för lagspelare och en annan för individuella spelare.
Lite beroende på var man bor, men det finns definitivt zoner som man måste klättra för att nå :-) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
spela i lag är oxå något som jag blivit sugen på. min sambos bror ska börja cykla här nu i dagarna och det vore sjukt roligt att turfa tillsammans. vi får väl ta varannan zon helt enkelt
jag är ute efter nånting som är vattentätt.... antingen en påse att hänga om halsen eller det ultima för cykel tycker jag vore som en shouldstrap där man tex kan peta in nycklar osv samt en ficka för min galaxy nexus.. nån som har nån koll?
Minns att Telenor-butikerna hade "vattentäta påsar för smartphones", i princip som en såndär turistpengapåse du hänger runt halsen och förvarar pass/pengar i. Tror de kostade 49 kr tidigare i juni, men det var en kampanj, oklart om de fortfarande har. Annars har jag även sett liknande på MediaMarkt, men kan tänka mig att de flesta elektronikkedjor har en variant.
ja dom har jag sett men frågan är hur smidigt det är.. nånting som jag tror vore sjysst vore just en strap om går som ett revär snett över bröstkorgen tex... där en ficka för mobilen fanns som var skyddad mot väta... iof lite epa att pilla fram vid zonerna kanske
Vid regn pressar jag ner min Nexus i denna: http://www.droidstuff.se/shop/träna/vattentät-väska Lite tajt men jag kör telefonen uppochner så fungerar det bra. Chatta och annat är inte optimalt.