Ahh ok det visste jag inte, jag ska testa "GPS test" med det samma för just nu har mitt problem kommit tillbaka
jag misstänker att det va zonen utanför station du menar? jag hade oxo jätte problem där va utanför torget hela tiden men när jag väl hamnade rätt på torget så visade det sig att den hade gått halva mätaren så tydligen va jag där iallafall.
Min telefon hinner den helt enkelt inte... Andra med Liquid, men med andra ROM:ar hittar den, så det är nog nåt fel på min ROM. Kan ni maila så är det uppskattat! Skall väl flasha in den nya officiella ROMen om några dagar men jag vill ju spela nu!
Mycket trevligt program/spel! Har just plockat alla utom en i Sundsvall och sitter just nu och ser på utsikten från Mountainside och surfar med mobilen. Den sista orkar jag inte cykla till, så den får du behålla berggren, eller vad du nu hette. Ser fram emot fler zoner i Sundsvall.
Vet inte vilken version du har men turf kräver minst 2,0 samt att du har en eventuell marketenabler inställd på svenska market. Simon är på rundresa några dar och jag är på åländsk nån dag så ni får ha lite tålamod med svar...men vi tänker å jobbar konstant
Verkar som en av zonerna i Göteborg är inhängnad bland djuren på slottskogen, inte varit där med det är mitt ibland alla djuren
Glädjen blir kort, jag känner mig på hugget i dag! Kul med lite mer motstånd, då min andre sparringpartner Skerved verkar ha legat av sig lite Btw, berggren = NILBER nu då jag bytt nick i spelet
Ha, ha! Jag har nyss tagit fyra zoner. Grejen var den att jag har festat torsdag-lördag och lidit av medföljande bakfylla, men nu är jag på g igen!
Haha! Det finns inga ursäkter för att inte Turfa, är man bakis är det ett perfekt tillfälle att gå ut på en promenad i friska luften Det har för övrigt tillkommit en till turfare i våra trakter medans du legat på sofflocket, roligt roligt! btw, har du bytt in-game nick Skerved?
Hittar inte på market. Skannade QR men den hittade ändå inte med barcode scanner. Sitter med en splonkans ny Galaxy S.
Jo, det är kul med fler som utmanar, men vi skulle nog behöva några fler zoner för att det skulle bli riktigt roligt. Bytte namn till Stonecape, brukar heta det i diverse spel.
Känns lite hopplöst när stockholmarna har fler zoner per person än vad hela min stad erbjuder, därför vill jag gärna kunna sortera på stad på något vis. Exempelvis att bara lista personer som har aktuella zoner i min stad eller har varit i min stad eller senaste position i min stad... ish.