hittar fortfarande inte spelet på market. Tagit bort det eller något? hittar bara challengeturf, och det är väl inte rätt?
Turf finns på Svenska Market..om man har 2.0 eller senare Nån annan som kan hjälpa till varför herrarna inte hittar turf? nilber å skerved: ni såg väl att moi tog en vattenzon i sthlm igår...med hjälp av djurgårdsfärjan iofs men ändå...ett hett tips är om nån hyr ut kajaker...jag försöker göra en rabatt-deal med en kajakuthyrare i sthlm men går trögt än så länge...behövs nog lite fler användare innan sponsorer nappar på såna härligheter...
Är det en private app? kan vara en anledning, vad säger utvecklarna? Jag tog en zon igår på Götaplatsen i gbg, där är det inhängnat och en bar nu under kulturkalaset så vakten kom och bad mig gå ifrån zonen (8 på morgonen)! Men han var förstående och lät mig stå mig min plats med mobilen i högsta hugg Vilket jobb man har måste spela rätt stor roll om man vill ha många zoner, tänk er om ett cykelbud börjar spela! :O
Det går att hyra kajak: <4h 200:- 1 Dygn 300:- Dock kostar en enkel gummibåt bara ett par hundra och den kan man ju ha om man vill ta zonen fler gånger.
Du har samma problem som jag. Jag försöker få utvecklarna att skicka apk-filen till mig så jag också kan vara med.
Läste någonstans nu att Liquid telefoner hade förlorat stödet för "Copy Protected" apps i market.. vilket kan va därför du inte ser den. Jag testar o ta bort den parametern så kanske du förhoppningsvis hittar den på market (Har egentligen ingen bra anledning varför vi har på det, tar bara mer utrymme o minne ändå). Det kanske kan lösa det för andra telefoner också.. vem vet. /S&A
Du kan ju alltid hämta den med emulatorn, på samma sätt man köper betalapps via emualtorn... Men detta är inget jag rekomenderar, då detta bara kommer ge mig mer konkurrens i GBG, räcker att flybob tar sin morgonpromenad varje morgon och tar halva stan.
Perfa! Det skadar ju inte att ta bort det. Är det klart och uppladdat? EDIT: Ja det var det! Wohooo! Där låg problemet. EDIT2: Det tar vansinnigt lång tid att navigera i programmet när det gäller att ändra namn på sig. Är detta något som är vanligt eller är det för mig det strular?
Nu kan ni inte åka igenom zoner och ta dom genom att bara nudda dom längre! max 30 sek kan ni gå ut ur zonen om ni inte vill avbryta övertagandet, är ni ute längre än så får ni helt enkelt börja om...feedbacka på turfwars.se om det nya systemet inte fungerar så blir vi glada!
Phew. Nu ser Göteborg lite grönare ut. Tog nästan två timmar att ta alla som låg inne i centralare delarna.
Tjena Programmet var lite ostabilt när jag blädrade runt och zoomade in/ut på kartan. Det kom upp en ruta där det stod något liknade "Tyvärr, turf avlsudades plötsligt...." (kallas det FC?) Finns det någon logg man kan sända vidare? telefonen är en galaxy s Bra och roligt spel för övrigt
Du kan ladda ner Log collector och starta denna precis efter en crash. Skicka sedan loggen till utvecklarna.