Problem: Tyst läge

Diskussion i 'G2 - Allmänt' startad av typ0, 19 jun 2014.

  1. typ0

    typ0 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Så, i min enfald trodde jag att tyst läge skulle enbart tysta telefonen men istället har den lyckats sätta sig på att den skall gå in i tyst läge vid en viss tidpunkt och därefter till all oändlighet. Stänger jag av tyst läge så kommer den likaväl tillbaka bara några timmar senare. Schemalagt tyst läge är INTE aktiverat, har provat att sätta den på bara en minut mellan 03.00-03.01 och samtidigt ha schemat avstängt men visst fan startar den tyst läge ändå automatiskt och går inte tillbaka till ljud förrän jag stänger av det. Nån som kan hjälpa mig bortsett från att komma med tipset att installera om?

    TL;DR. Satte på tyst läge i några minuter, nu startar den automatiskt tyst läge varje dag utan att schema är aktiverat.
     
  2. typ0

    typ0 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Ingen som upplever samma problem?

    Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
     
  3. Bosse.K

    Bosse.K Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2011
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Japp jag har samma problem. Vet inte vad jag ska göra. Schemat är inställd på 22.00 - 06.00 men inte aktiverat så 22.00 varje kväll går tyst läge på ändå. Testa att ändra schema men då går det på både 22.00 och den nya start tiden och går aldrig ur den. Vet inte vad göra. Systemåterställning kanske?
     
  4. Toxicdude

    Toxicdude Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2013
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har samma problem varje morgon när jag vaknar har telefonen satts i tyst läge, jag har stängt av schema men det hjälper inte
     
    estiban gillar detta.
  5. JasonLives

    JasonLives Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2012
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Ok, här mina erfarenheter av tyst läge. Om jag har satt på ljudlös(med volymknapparna) sätts ljudet på och om jag har ljud aktiverat så stängs det av. Obs har aldrig använt mig av tyst läge. Tänkte prova att sätta på ljudlös via snabbinställningar(ljudprofiler) och se om det blir skillnad.
     
  6. Bosse.K

    Bosse.K Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2011
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Sen jag avaktiverade energisparläge har det funkat för mig. Inga problem alls