Ulefone power 6

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Mr smartypants, 18 jul 2019.

  1. Mr smartypants

    Mr smartypants Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2013
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Någon som provat eller äger?
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 758
    Mottagna gillanden:
    44 760
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Jag bidrar med en länk till telefonen för de som är intresserade: 6350mAh Big Battery 6.3-inch Waterdrop Screen Ulefone Power 6 with Helio P35 Octa-core, Android 9.0

    Kimovil €139: Ulefone Power 6: Price, specs and best deals

    Det unika är det massiva batteriet om 6300 mAh, men sedan är ju frågan hur det blir med uppdateringar och hur mycket bloat det finns i mjukvaran.

    Har du kollat upp så alla band som behövs stöds @Mr smartypants@Mr smartypants?

    Edit: Band 38 saknas tydligen, kanske inte så superviktigt om man inte kör Tre.

    upload_2019-7-18_14-40-14.png
     
    Last edited: 18 jul 2019
    Mr smartypants och Kristy gillar detta.
  3. RalfRudolf

    RalfRudolf Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2016
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    14
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Telefon 2:
    Galaxy S23
    Telefon 3:
    Moto Edge 30
    Äger en Ulefone power 6 som jag haft i snart 2 veckor nu. Beställde från banggod. Valde EU priority line som fraktalternativ för 49 kr. Luren kom efter 2 veckor. Behövde inte betala tull&moms tack vare att paketet mellanlandade i Holland. Har haft både Ulefone Power 1&2 tidigare och kännde mig manad att prova denna nu.

    Funkar väldigt bra som backup/extra telefon. Den har ju nästan "Allt" såsom fungerande Google Pay och Bokeh funktion på kameran. Det enda som saknas är väl trådlös laddning, men för lite mer än 1500 kr så kan man inte begära allt som flaggskepp för 8-10k har.

    Inte bäst på något, men en jäkligt bra extratelefon helt enkelt. Det jag saknar är 3,5 mm utgång och ois på kameran, men sett till priset så är det fortfarande ett fynd.

    Funderar på att köpa en till min gamla far.

    [Kr1,529.38 22% OFF] Ulefone Power 6 6.3 inch 6350mAh 16MP Dual Rear Camera NFC 4GB 64GB Helio P35 Octa core 4G Smartphone Smartphones from Mobile Phones & Accessories on banggood.com
     
    Last edited: 12 sept 2019
    Micke_A gillar detta.