Ultimate Voice Recorder

Diskussion i 'Desire Z' startad av Thureluring, 8 apr 2011.

  1. Thureluring

    Thureluring Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 apr 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej allihopa

    Jag har precis bytt från en Sony Ericsson X10 Mini Pro, som jag inte alls var nöjd med. Min desire z är kanon, men jag har problem med att spela in konversationer med Ultimate Voice Recorder. Det fungerade utmärkt på min förra telefon, men här fungerar det inte alls. Är det någon som har en lösning på detta problemet. Jag har googlat det lite, och många pratar om att de fått "roota" sin telefon vad nu det betyder. Jag har nog provat ett tiotal programvaraor från Market men utan lyckat resultat. Detta är en mycket viktig funktion för mig, så jag är jättetacksam för hjälp.
     
  2. G4il1

    G4il1 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2009
    Inlägg:
    1 004
    Mottagna gillanden:
    340

    MINA ENHETER

    Thureluring gillar detta.
  3. Thureluring

    Thureluring Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 apr 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Okay, då har jag fått en kurs i överkurs :-). Tackar.
    Då kan jag väl säga såhär. Jag ser helst att jag slipper "roota" min telefon om jag kan lösa detta problemet på annat sätt. Jag har mailat ultimate voice recorder ett antal gånger utan svar, så jag hoppas att det finns någon här inne som haft samma problem. Hur löste ni det i så fall?
     
  4. MiniMax

    MiniMax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2011
    Inlägg:
    424
    Mottagna gillanden:
    45

    MINA ENHETER

    Jag har något på min som heter HTC Voice Recorder. Kommer inte ihåg varifrån. Fungerar den för dig?
    ___
    MiniMax (HTC Desire Z, standard ROM, 2.2.1)

    Android is a trademark of Google Inc. Use of this trademark is subject to Google Permissions.
     
    Thureluring gillar detta.
  5. Thureluring

    Thureluring Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 apr 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    HTC Voice Recorder

    Hej och tack för tipset, men denna fungerar bara om man har högtalaren på annars får man väldigt låg volymnivå på.motparten. och med hedset fungerar det inte alls.
     
  6. Thureluring

    Thureluring Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 apr 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Finns det verkligen ingen lösning på detta? Känner verkligen inte för att byta telefon igen..
     
  7. G4il1

    G4il1 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2009
    Inlägg:
    1 004
    Mottagna gillanden:
    340

    MINA ENHETER

    Jag är ju lite förvånad över att det funkade på din SE eftersom det jag läst om detta tidigare alltid vart att: nej det går inte utan att högtalaren är på. Men det kanske är beroende på vad som finns inbyggt i kärnan och inte och att det är därför det funkar med SE mini pro.

    En snabb sökning på forumet om "Spela in Samtal" gav ju dock mängder av trådar och då HTCs telefoner är snarlika så är rekommendationen att du kollar de andra HTC forumen och ser om någon har alternativ där.
    Det verkar inte som några Desire Z användare har något positivt svar att ge dig.
     
    Thureluring gillar detta.