Umidigi s2lite problem

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Beauty88, 8 jan 2019.

  1. Beauty88

    Beauty88 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2018
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej
    Jag har en Umidigi S2 lite. Den är ca 5 mån gammal.

    Specs i länken
    UMIDIGI S2 Lite - Specifications

    Problemet jag har är att den startar om sig titt som tätt. Ibland flera gånger på en timme, ibland med ngn dags mellanrum. Både när den bara "ligger" i standby med skärmen av, ibland när jag pratar i telefon. Dock aldrig när jag gör ngt typ surfar/spelar/ser netflix el dyl.

    Ofta hänger den sig på så vis att när jag ska starta skärmen så vill den inte, så jag får hålla in knappen tills den startar om ist. Nån gång ibland får jag upp en ruta som säger nåt i stil med att gränssnittet har slutat fungera, vänta / avsluta

    Jag undrar om det går att fixa på ngt sätt? Den är uppdaterad med senaste programvaran men det blev ingen skillnad efter. Samma problem.

    Tacksam för svar! Mvh Alex
     
  2. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 655
    Mottagna gillanden:
    4 294

    MINA ENHETER

    Fabriksåterställ den? Hjälper inte det så lär det inte vara mycket att göra för då lär det vara hårdvarufel.
     
  3. Beauty88

    Beauty88 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2018
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Mmmm, har funderat på det... Visst finns allt kvar sen om jag gör en säkerhetskopia först?

    Men annars fumderade jag på om man inte kan typ gå in i bios å radera allt å sen göra en ominstallation på operativsystemet...?