Wow.. kul att se och läsa.. Väldigt intresserad av att höra synpunkter om "lag" och om det är så farligt som vissa menar. Och ev. skillnad med class 4 och class 6 kort, som vissa göra gällande. Hum.. har nog precis insett att jag inte gillar Android ändå. Slits mellan olika modeller och för- /nackdelar mellan olika. Galaxy eller Hero? Enklare med Iphonen som bara har "en" modell. :rolleyes: Haha.. damnit.. Får ju ont i magen av detta velande fram och tillbaka ju..
Jag skulle tippa att det fungerar likadant på Hero som på andra androidlurar - antingen långtryck på powerknappen för att få en meny där du kan välja ljud på/av, eller genom att använda volymkontrollen på sidan av telefonen. Annars finns det widgets/apps som fixar det.
Vore intressant att veta! S*tan att man ska till Kroatien i helgen/veckan som kommer, vore nästan härligare att spendera sin tid med en hjälte
Märker inga som helst brister där, alla knappar på tangentbordet reagerar lika rappt såvitt jag kan se. Kopplade precis in mitt Creative Fatality headset i 3,5mm uttaget och är klart nöjd med ljudet när jag spelar musik, imponerad rentav!
Hur gör man med T9? Laddar ner svensk ordlista? Finns ÅÄÖ? Eller är det som på iPhone, att man håller ner A för fler alternativ? Finns det apps som kanske pillar in ÅÄÖ?
Härligt Har ett precis likadant headset hemma och det har en hyfsat bra basåtergivning vilket jag gillar... Om det är som du säger att man inte hör någon stor skillnad jämfört med datorn/mp3:n så blir jag säkerligen nöjd. Byter ut iPoden mot mobilen och apple är i och för sig inte världskända för sitt ljud...
Jag sitter och funderar på om det är Hero jag ska ha eller vänta till Galaxy... är det någon som har någon enkel sammanställning av för- och nackdelar? Uppenbara så som batteri, kamera osv. Teflonytan verkar ju hur som helst intressant! Sen undrar jag vad ni som har HTC tycker om styrkulan. Tycker den verkar lite jobbig, skulle hellre ha vanligt styrkors som samsung. Men det kanske är något man vänjer sig vid?
Undrar hur det påverkar det nya on-screen tangentbordet som HTC finslipat ihop? Tänkte på kalibreringen etc.
Tror inte du kommer använda styrkulan/styrkorset så mycket eftersom det är nästan alltid smidigare att ta sig fram genom att navigera direkt på skärmen.
Har en kompis som har en magic och han körde på Htc Hero romen. Han hade även svenskt tangentbord installerat och det var inte som hellst problem där...
Jag fick inget sånt i min box i alla fall. Telefonen ligger riktigt bra i fickan btw, den är förstås tunnare och dessutom teflonbehandlat till skillnad från min N95:a jag hade innan, Så den glider lätt ner i jeansfickan
Jag har uppdaterat galleriet med lite fler närbilder, och tror jag lyckades få lite bättre bilder på ytbeläggningen denna gången http://deejay1.homeserver.com/htc_hero/img_0576.jpg
Rapportera gärna om hur du upplever batteritiden Crossed-fingers, please god let it be longer than the G1!
Trevligt med Herosar Fick min själv för en halvtimma sen och är redan förvånad över byggkvaliten, mycket niiice.
imponerande, jag beställde en magic igår ifrån Telenor, de kan inte svara på när de får in dem på lager så de känns nästan som om jag skall avbeställa den och sattsa på en hero istället, tycker inte den är lika snygg som Magic men 3.5mm uttaget väger upp en himmla massa! Lider Hero av samma problem som Magicen? Dvs att de inte går att skicka saker via blåtand och att de inte går att surfa med laptop via mobilen? Det var en sak jag gjorde rätt frekvent med min gamla SE nämligen, dock åker EEE'n upp bara när jag är på semester nästan men iaf, vore najs att kunna koppla ihop dem...
Det går att surfa med pc via mobilen, fast det krävs att kom kopplar dom med usbkabel på magic iaf. sama metod borde fungera på hero med. finns guide på wikin.