Jag fick min ruskigt snabbt därifrån. De bekräftade att den skickats från Frankrike vid 17-tiden igår, i natt var den i Tyskland och hälsade på, kl 8 lämnade den Arlanda med budbil och ca 9:30 hade jag den i min hand här i Sollentuna Det har dock varit en lång väntan med tanke på att jag lade beställningen den 1:a Juli. Men den som väntar på något gott...
Kan någon tag en dump av Hero ROMen, finns det skillnader mellan denna och den version man fick tag på via XDA tidigare i juli ? Funkar Wireless network sharing vi usb ? och hur ?
Mycket fina bilder och peppad kamera du köpt, jobbar på fotoavdelningen på en media markt. Jag sportar 5d mark ii OT. Hur är skärmen? det som var uselt med magicen var ju ändå att fettet bara älskade att fastna
Skärmytan bara älskar jag! Bra glid med fingrarna och det lilla spår som fingrarna lämnar efter sig är väldigt lätt att dra av mot tröjan. Är tveksam till om jag vill sätta på en skyddsfilm och tappa det sköna glidet ...dags att gå ut i solen och fotografera lite!
Låter riktigt bra! Kör DHL Express ut på helger eller är det vardagar som gäller precis som posten? EDIT: Orkar inte vänta på min Hero tills på måndag, kommer bli en helveteshelg i så fall
Få saker är jobbigare än att tvingas vänta över helgen på en efterlängtad pryl.. det är alltid skitjobbigt när man lyckas tajma en beställning så illa att man kommer i kläm med helgen. *ryser*
Verkligen. Lägg till att jag jobbar helg så att det enda som jag kommer tänka på är min nya Hero så är ett mentalt breakdown inte långt borta!
Fick min idag. Trevlig lur. Lite avstängda widgets och luren är rapp som attan Dock får jag inte sync med outlook att funka i vista 64.
Hur drygt är det inte att ha status: Jul 30, 2009 07:20 - At dest sort facility i drygt 1 1/2 dygn FedEx ... bah..
Hur bra stämde "Estimated delivery" från fedEx för er? Sitter på bussen påväg till stockholm och om allt går allt som det ska får jag heron en timme efter jag kommer hem, 18:00 ikväll. Vill inte missa den och sitta och vänta över helgen... Anyone?
Det stämde för bra för mig, skulle få den klockan 18:00, fick den runt 13:00. Hoppas de inte försöker leverera din nu bara..
Ringde och kollade med FedEx.. Det var som jag misstänkte, de kör inte själva hit ut till landsorten där jag bor. Skickas med poståkeriet - ligger på deras bil för leverans idag dock - synd i jävla helvete att jag är tvungen att åka iväg mellan 14.30 och 16.30 i eftermiddag.
Typsikt. Pratade med fedEx nu. Låter som det kommer skita sig med leveransen och jag får den på måndag istället. Skulle ha tagit en tidigare buss
Fan, har en beställning på en Magic liggandes hos Telenor och de kan inte svara på när de får in dem i lager... Börjar fundera mer och mer på ifall jag skall avboka och köpa Hero istället. Är Sence värt det? för det är det enda som lockar... 3.5mm jacket känns som att de kvittar, lyssnar inte så jättemkt på musik i telefonen och designen på magic är snyggare tycker jag. Men sence verkar skitnajs om än lite för mkt... Frågan är alltså, är sence värt 1k extra för en telefon?
Du kan ju få Sense på en Magic också, så enbart det är kanske inte motiv nog att betala 1k mer. Visserligen fungerar inte de Hero-roms som finns ute helt perfekt på Magic, men det blir bättre och bättre. Sen har det ju också talats om att HTC ev. kan komma att erbjuda en officiell uppgradering med Sense till HTC Magic också (troligtvis endast HTC-brandade Magic då, vilket ju är de som säljs i Sverige).
Låter ju guld om de skulle släppa en officiell sense till Magic... Håller tummarna på den... Känns iaf som att jag sparar den tusenlappen iaf och behåller magicen... Dock är det svinsurt att inte Telenor kan svara på när de kan leverera min telefon
beställde min Hero idag kl 13.00 exakt hos katshing, kan man vänta sig en leverans imorgon kanske? eller skickas den inte ut under helgen?