Problem: Uppdatera till senaste ICJ 2.8.1

Diskussion i 'One X - ROM-filer och utveckling' startad av Naesstrom, 2 apr 2013.

  1. Naesstrom

    Naesstrom Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej hallå!

    Körde i Januari in version 1.4 av ICJ med 4.2.1 på min HOX eftersom jag inte orkade vänta på att 3 skulle få tummen ur och släppa sin riktiga version!

    Har varit riktigt nöjd men tänkte att jag skulle uppdatera då jag såg att det fanns en version 2.8.1 ute nu i hopp om att photosphere skulle fungera!

    Problemet är att min hboot är på tok för gammal och jag har inte hittat någon till H3G_G04 CID't så hur tusan gör man då?
     
  2. johnconnor

    johnconnor Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2012
    Inlägg:
    1 607
    Mottagna gillanden:
    393

    MINA ENHETER

  3. Naesstrom

    Naesstrom Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Fasen vad nice, tyckte jag hade sökt igenom XDA o_O

    Den rensar SD minnet med när man låser hboot fortfarande va? blir till att göra köra en rejäl backup :D

    Har du testat om photosphere på 2.8.1 btw?
     
  4. johnconnor

    johnconnor Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2012
    Inlägg:
    1 607
    Mottagna gillanden:
    393

    MINA ENHETER

    Nej men när du låser upp bootloadern händer det. Att göra backup är att rekomendera, ha även den nya romen redo inlagd i telefonen innan du börjar.

    Nja jag kollade i programmet men kan inte hitta photosphere läget, panorama finns dock :neutral:
     
  5. Zisid

    Zisid Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 mar 2012
    Inlägg:
    199
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Photosphere finns som en separat .zip. Dock fungerar den lite halvkasst. Lekte med den i en minut och sen var det över. Inget kul alls faktiskt, inte när det fungerade så dåligt. Men om du verkligen vill testa så ska det som sagt finns en .zip någonstans. :)