Fast enligt deras support så har den skickats ut sedan 25 januari. Nu är ju inte deras support den den bästa precis men ändå..
Läste att dom tydligen slår ihop npnåg uppdateringar därför tar det längre tid, inte vet jag om det stämmer
Det här ska tydligen fungera om man inte orkar vänta. How to update Huawei Mate 20 Pro With Locked Bootloader Har tyvärr inget minneskort eller usb C otg så jag kan inte testa själv
Vet inte om det har med någon uppdatering att göra eller om det är något annat men har börjat få en massa nyhetsaviseringar på diverse språk. Alltså såna som finns längst till vänster om man scrollar på skrivbordet. Förut var det bara svenska nyheter typ. Nån mer som fått detta fenom?
Ja precis Google. Var det Google förut? Kommer inte ihåg. Största problemet är inte ämnena jag får nyheter om för det verkar den ha helt rätt på utan att det blandas hej vilt mellan portugisiska tyska, engelska svenska med mera med mera. Engelska och svenska är ju bra men orkar inte gå en språkkurs bara för att min mobil tjatar nyheter på språk jag inte kan. Det kan ha blivit så här efter nån uppdatering dock inte senaste för den fick jag typ igår (.198?)
Har inget sådant efter uppdateringen. Inte innan heller. Kolla om du kan ställa in appen på något sätt Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Version .198 ramlade just in. Vet inte om det stod nåt mer än säkerhetspatch men den var ändå på dryga 300 MB *Edit* Hoppsan, den verkar ju har vart ute ett tag ser jag när jag läser era poster i tråden Fick den nämligen igår från Telia, Boe skärm.