Facebook har blivit en system app efter uppdateringen på min telefon det är enda skillnaden jag hittills hittat, fungerar inte längre med greenify Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Det bör ju gå om bara har rootat, men då försvinner nog root. Har man också en custom recovery så kommer det inte att gå. Då får man återställa mobilen och sedan uppdatera. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
tack för info om root. Jag har cwm så det går inte. iofs skulle jag gärna gå tillbaka till stock om det fanns någon som liknar iCloud...
Jag kör själv stock med root samt TWRP. Så det går inte för mig heller. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Min root är kvar efter update iaf. Vettefan vad som krävde hela 87mb. Kan ju inte varit facebook only
Uppdaterade med ota alldeles nyss. Känns lite rappare men inget annat nytt vad jag märkt. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Ni som fått uppdateringen, har ni testat om kameran blivit bättre? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Kan vara så att denna uppdatering löser problem för att kunna uppdatera till kommande 4.4 Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Ni som fått uppdateringar, har ni telefon från Tre? Är väl bara den som har fått uppdateringen. Europe Open som alla andra har verkar vara kvar på 10A, eller har någon fått 10B med icke Tre-telefon?
Har en tre lur och fått uppdateringen. Kameran vet jag inte om den blivit bättre men tycker faktiskt att den blivit ännu snabbare. :-) Sent from my LG-D802 using Tapatalk