Men då är frågan. Undra när nästa uppdatering kommer å fixar lite buggar. Jag har problem med att när jag ringer så är det tyst i min lur tills jag får svar. Det är riktigt irri.
Du är inte ensam med det felet. Själv får jag vissa nummer att fungera, men dom flesta gör inte det, så det är riktigt frustrerande.
Nej. Ingen factory reset. Däremot tog jag lite tid att gå igenom menyn Adaptive Battery och bockade för alla appar jag inte vill att ska köras i bakgrunden.
Nu håller jag tummarna att nån uppdatering som fixar så man hör ringsignaler när man ringer kommer. Fruktansvärt irri med detta problem.
Det skulle vara kul att vet hur många som är drabbade av denna fadäs. Ännu roligare skulle det vara om Nlia(HMD) kunde skriva något om detta. Samma gäller alla mobil tidningar som inte har nämnt detta vad jag har sett
Nej, inte med ljusstyrkan men med att skärmen slumpartat slutar svara på tryck/svep. Den visar bilden av appen man håller på med, men fryser liksom. Det enda som hjälper är att släcka skärment med knappen på sidan och sedan låsa upp telefonen igen. Verkar vara ett hårdvarufel som ligger bakom så det är nog inget som uppdateringarna kommer avhjälpa dessvärre...
Igår fick jag månadens säkerhetsuppdatering, men det kom inte upp automatiskt, utan först när jag sökte manuellt. Andra uppdateringar kommer det meddelande om. Någon IDÈ ????
Det verkar som att du kanske tappat kontakten med servern. Men det är en alltid en god idé att köra en manuell sökning ibland.
Är det någon här som har pratat med Nokia ( HMD ) om detta problem ( Att man inte hör ringsignalen till vissa nummer )
Jag har problem med att ibland hörs ingen rington med Halebop. Men nu har jag testat Telenor och då fungerar det alltid med rington än iaf.