Har Nova installerat också så jag testade, blir samma där, färgen i "rullgardinen" anpassar sig efter bakgrundsbilden.
Då är min telefon handikappad eller så har jag petat in nån inställning för det i nova kanske.. testat med mörkt och testat med en nästan vit bakgrund och allt är ännu mörkt. Det är tur det iof finns inget värre än ljusa teman
Haha ja, att det inte går att välja manuellt är ganska dåligt, plus att settings menyn alltid är ljust tema är illa...
Har för mig det finns nattläge i nova kanske är det du slagit på? Jag kör actionlauncher och där funkar det.
Då blir det intressant när vi som inte har varit med i beta programmet får Android P. Såg att den är släppt till Pixel telefonerna.
Jag tror inte det bör dröja mer än några veckor. I alla fall inte för Nokia 7 Plus. Nokia 8 m.fl. följer säkert tätt därpå med 3-serien sist.
Android På har nu släppts till Nokia 7 Plus i Indien läste jag! Kan väl inte dröja länge tills dess att den släpps även här? Lägger in länken där jag läste det. Nokia 7 Plus Reportedly Receiving Android 9 Pie Software Update in India
Jag fick ota igår kväll (beta4) Hittar inte direkt några större buggar. Så vi kan nog räkna med en officiell version ganska snart. Och om nån undrar hur prestandan är är så är det som natt och dag mot Oreo.
Gsm Arena nokia 7 plus andoid 9 Nokia 7 plus starts receiving Android Pie [Update: It's the DP Beta 4]
When will I receive the official Android upgrade? The Official Market release Android upgrade will become readily available once we can ensure a pure and smooth experience for everyone. Please note that release dates vary according to location and operator. länk:Get support - Nokia Phones
när den stabila versionen av pie kommer ut så kommer det att stå på nokia hemsida eller på twitter Juho Sarvikas (@sarvikas) | Twitter