Android Pie Kommer I början på September till Nokia 7 Plus. Avslöjades tydligen i samband med att dom släppte Nokia 6.1 Plus. Nokia 6.1 Plus Launched in India, Nokia 5.1 Plus Unveiled Too: Highlights
Det mesta funkar helt ok gillar pie skarpt. Dock är enheten inte certifierad i playstore. Sen finns det givetvis buggar de flesta är nog med i den här tråden. SSO | Nokia phones
Installerade precis septembers säkerhetspatch, men när allt e klart ligger jag fortfarande kvar på augustis? Söker jag igen står det att systemet är uppdaterat och jag har augustis säkerhetspatch. Skumt.
Det var inte septemberpatchen jag fick nyss, utan en smärre UI-uppgradering. T.ex. SMS-appen ser ny ut.
Fick också den idag. Hämtade ut telefonen idag och precis klar med alla installationer av appar etc. Jag har upplevt den avsevärt mycket segare än min Nokia 8. Jag hoppas det beror på en kombination av nedladdning och installation av appar. Nu är det bara vänta på pie
Efter senaste uppdateringen verkar dom flesta gcam fungera igen [emoji1303][emoji16] T ex https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/f/GoogleCamera-Pixel2Mod-Arnova8G2-V8.2.apk