Tips: Uppdateringstråden för HTC One M9

Diskussion i 'One M9 (2015) - Allmänt' startad av jabris, 11 jun 2015.

  1. Laso

    Laso Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2017
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M9
    Trevligt att det tydligen ska finnas en liten buggfix, innan man kan köra den stora updaten, men kruxet är att jag inte får den lilla fixen först utan bara den stora, som alltså inte fungerar ännu.
    Nåväl, får vänta och se, buggfixen, dyker kanske upp, vi får se.
     
  2. Freebrave

    Freebrave Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2017
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Körde i den lilla uppdateringen nu i kväll som kom idag.. Och när telefonen startade om efter nerladdning så tänds den vita skärmen med HTC loggan sen dör den efter några sekunder. Så startar den om igen och igen.. Nu har den hållit på några timmar. :( Provat boot loader menyn men inget går att komma vidare med. Går inte att döda den heller. Den bara startar om igen hela tiden.

    Förslag på åtgärd??
     
  3. Laso

    Laso Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2017
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M9
    Min telefon fungerar som din Freebrave, men jag har inte fått den lilla fixen ännu, den bara tjatar om den stora uppdateringen, som låser telefonen helt. Sista gången den bara försökte starta om hela tiden, så lät jag den fortsätta till batteriet dog, sedan pluggade jag i strömsladden igen, och lät den ladda några minuter, varvid jag startade luren och då bootade den som den skulle.
    Men jag funderar på att byta telefon,köpa ny helt enkelt, håller den på som den gör nu, så lär det nog bli så, eller chansa på att 11:an kommer snart och köpa den kanske?
     
  4. Freebrave

    Freebrave Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2017
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Intressant Laso,
    Men som jag förstod det så var det den lilla uppdateringen på några mb jag laddade ner och installerade. Har nu försökt att tömma batteriet. Men den dör ju aldrig riktigt. Finns ju alltid lite kvar när jag försöker starta den. Jag har även en till M9 jag kör parallellt och den vågar jag inte testa att uppdatera. Är det någon här det fungerat för?
     
  5. Midas

    Midas Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2015
    Inlägg:
    144
    Mottagna gillanden:
    30
    Operatör:
    Tre, Telia
    Telefon:
    HTC M9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia
    Telefon:
    HTC M9
    Telefon 2:
    Sony Z2
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S3
    Platta:
    Samsung Tab PRO 12,2"
    Platta 2:
    Nexus 7 LTE Gen2
    Min lur har fungerat felfritt efter uppdateringarna.
     
    bernard gillar detta.