Vem använder SMS? Framför allt, vem använder Samsungs egna SMS-app? Den är ju vidrig enligt mig! Nåväl. Kan hålla med om att vissa saker tar onödigt lång tid, som mutlitasking-knappen tex som är ett stort samtalsämne.
Något jag stör mig på är att program försvinner ur minnet lite väl fort. Nu vet jag inte om det är Spotifys fel men känner att jag inte hade de problemen på Note 2. Går jag på jobbet och pausar musiken via headset för att sen sätta igång den igen utan att ha rört telefonen där i mellan så är det ofta som Spotify försvunnit ur minnet och istället startas Samsungs egna musikspelare. Vi pratar alltså en längre stund nu, kanske 15-30 minuter.
edit: Sen något som faktiskt gör att jag funderar på att byta telefon till en iPhone 6 plus - mjukvaran för kameran. Det finns mycket att göra i den men vissa saker är bara så frustrerande. Filma i Full HD i 60fps? Inga problem? Behålla den inställningen tills nästa gång? Glöm det! Sen det här med att filma direkt i fotoläget, jag vill ha ett separat filmläge, en toggle som fanns på Note 2. Sist men inte minst, varför i hela friden har inte Samsung någon form av Timeshift-läge för slowmotion? Som det är just nu är det näst intill oanvändbart om man inte laddar ner det på datorn och redigerar där ifrån.
Last edited: 5 februari 2015