Har inte jag redan förklarat för dig hur du ska göra i en annan tråd? Packa upp en RUU på datans skrivbord, se till att telefonen är synkad med HTC Sync, starta RUU grejen och följ instruktionerna. Efter det har du stock-rom. Har du gjort S-OFF och sånt så följer du S-ON intruktionerna på XDA sen. Lycka till.
Jo men telefonen och sync hittar inte varandra och tänkte därför att detta kanske var ett annat alternativ som också verkar vara enkelt Sent from my Desire HD using Tapatalk
Leta efter pd98nånting.zip, alla innehåller inte samma sak men jag tror att man kan packa dom så. Alternativt jag en backup på min originalrom men vet inte hur mycket om mig som finns i den. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Jaha okej. Antar att det år svårt att få tag på rätt fil . Har du en aning om hur man ska göra då? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Du får nog fixa htc sync, tanka en rom du vet funkar och ladda ner en av dessa. http://shipped-roms.com/index.php?category=android&model=Ace Se till att radio stämmer med den du har bara. Du ser även att en av dom är PD98IMG.zip, det är den jag menade, dock us version. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Skapade en tråd för sync för några dagar sedan för det funkar inte. Har testat flera roms utan hjälp men den kan inte hitta telefonen, dessutom så stänger programmet ner sig själv efter 5 sekunder. Har även testat att avinstallera sync och sedan installera på nytt. Blir väl att få klura på detta... Sent from my Desire HD using Tapatalk
Installera om sync? Du kan inte flasha en RUU genom att lägga den på sd-kortet, isf måste du ha romen i .zip-fil. Det är 1.32.405.6 du ska ha.
Nej sync behöver hitta telefonen för att man ska kunna köra .exe filen Sent from my Desire HD using Tapatalk