Upplåsning av Satio

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av Virtual, 4 mar 2011.

  1. Virtual

    Virtual Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2010
    Inlägg:
    196
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    Tja på er :) Jo som rubriken lyder är att jag eller rättare sagt min mor, vill låsa upp en Sony Ericsson Satio. Hon ska till Göteborg i helgen och där finns ju ett par stycken butiker. Jag har skrivit till både Homemedia.se och veltmans.com, men ingen av dessa verkar vidare bra på kundservice då ingen har svarat.
    Jag vet att mumien finns i Gbg också, men dom har inte öppet lördagar, och det är ju självklart på lördag hon ska dit :P Jag vet att det står på dessa hemsidor att dom kan låsa upp Satio. Den är låst till tre och jag har snackat med Xboy i Skövde, men dom visste inte om det gick att låsa upp från 3. Så därför undrar jag om ni vet någon butik i Gbg som med säkerhet kan låsa upp en Satio medans man väntar i butiken.

    //Virtual
     
  2. holck

    holck Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    4 504
    Mottagna gillanden:
    513
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Default
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    Default
    Om tiden har gått ut, dvs, 12 månader, från inköpet borde den kunna låsas upp med
    en kod från 3.

    // A
     
  3. Virtual

    Virtual Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2010
    Inlägg:
    196
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    Jo det vet jag :) Men den är ju inte 12 månader :P hehe aja hittar nog något ställe som kan fixa detta :) Men dåligt av dessa företag att inte ens svara, aja då vet man ju att dom inte verkar gå att lita på.