Fråga: USB-laddkontakten fungerar inte längre

Diskussion i 'Xperia Z3 Compact - Allmänt' startad av H-M, 2 mar 2017.

  1. H-M

    H-M Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2017
    Inlägg:
    588
    Mottagna gillanden:
    246
    Telefon:
    Sony 5 MK II

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony 5 MK II
    Ingen skräp vad jag kan se . Har blåst rent. Som tur är så fungerar magnetladdaren. Något jag kan göra själv innan den går iväg?

    Har garanti kvar så det är väl bara att beställa en ordersedel? Verkar snabbast. Å andra sidan lämnar jag in den via Elgiganten får man lånetelefon men då är telefonen borta längre. De brukar också bjuda på ett nytt härdat glasskydd. Vet inte om Sony gör det? Om det man nu måste ta bort det. Inte säkert det behövs om bara kontakten skall bytas

    Tillägg. Kom upp en varning. Usb har kopplats bort pga för stor strömförbrukning ( eller liknande text). Försök att ansluta igen en i taget.

    Tydligen en funktion som gått in. Hur häva? Omstart hjälpte ej
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 3 mar 2017
  2. H-M

    H-M Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2017
    Inlägg:
    588
    Mottagna gillanden:
    246
    Telefon:
    Sony 5 MK II

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony 5 MK II
    Gick ej att laga själv. Lämnade in via Elgiganten. Tar lite längre tid men fick en lånetelefon under tiden. En Samsung
     
  3. H-M

    H-M Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2017
    Inlägg:
    588
    Mottagna gillanden:
    246
    Telefon:
    Sony 5 MK II

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony 5 MK II
    Vet att det inte hör till god ton att svara sig själv men samtidigt säkert många som suttit oroliga och undrat vad som hänt... ;)

    Nåväl. De bytte kretskort och fick även ett nytt batteri samt en ny lucka. Trots en resa till Norge bara fem (5) arbetsdagar och fri lånetelefon under tiden ( Elgiganten). Speciellt glad för ett nytt batteri. De slits trots allt
     
    SHM gillar detta.
  4. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 952
    Mottagna gillanden:
    1 360
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14
    Det är alltid bra att återkoppla så man får en lösning på problemet och folk med samma problem kan hitta tillbaka till den här tråden. Tack för uppdateringen och kul att det löste sig för dig!